مدیركل میراث فرهنگی گلستان:

گردشگری استان گلستان از فقدان آموزش و نظارت رنج می برد

گردشگری استان گلستان از فقدان آموزش و نظارت رنج می برد به گزارش آثارنیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اظهار داشت: گردشگری گلستان از فقدان آموزش و نظارت رنج می برد که باید با تعامل و هم افزایی جوامع گردشگری این دو ضعف را جبران نماییم.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، محمدجواد ساوری شامگاه سه شنبه در نشست هم اندیشی با جامعه هتلداران اظهارکرد: واحدهای اقامتی بدون مجوز مشکلات زیادی را برای استان و فعالان حوزه گردشگری ایجاد کرده و تلاش می نماییم با بهره مندی از جوامع فعال در زمینه گردشگری نظارت و بازرسی بر تأسیسات گردشگری را افزایش دهیم تا با این خودنظارتی از بروز مشکلات در زمینه واحدهای بدون مجوز و یا متخلفان حوزه گردشگری جلوگیری شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اشاره کرد: با تعامل و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های اجرائی استان مسائل و مشکلات تأسیسات و واحدهای گردشگری استان را تسهیل خواهیم کرد تا به نفع توسعه گردشگری استان از ترک فعل های دستگاهها جلوگیری نماییم.
وی با اشاره به اجرای استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان، تاکید کرد: هدف از استانداردسازی تأسیسات گردشگری، ارتقا کیفیت خدمات، بهبود وضعیت تأسیسات گردشگری و تطبیق با استانداردهای روز است و نباید بوسیله اجرای دستورالعمل های استانداردسازی موانعی را بر سر راه مدیران و بهره برداران واحدهای گردشگری ایجاد نماییم.
ساوری بیان کرد: دستورالعملی برای تسهیل گری در زمینه استانداردسازی تأسیسات گردشگری استان تدوین خواهد شد تا بتوانیم استانداردسازی تأسیسات را به نفع واحدهای گردشگری استان پیاده سازی نماییم.

1401/07/01
14:35:48
5.0 / 5
440
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , اقامت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری