۸۰ هزار گذرنامه موقت در پست

چگونگی پروسه رساندن گذرنامه به دست زوار اربعین

چگونگی پروسه رساندن گذرنامه به دست زوار اربعین به گزارش آثارنیوز، مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، با ارائه توضیحاتی درباره ی چگونگی پروسه رساندن گذرنامه و گذرنامه موقت به دست زوار اربعین حسینی اظهار داشت: در ساعات پایانی شب گذشته حدود 80 هزار گذرنامه موقت به دست ما رسید و ما پس از دسته بندی از ساعت شش بامداد روند ارسال آنها به استانهای مختلف شروع شده است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا محمود لیائی امروز در یک مصاحبه رادیویی با اعلان اینکه در این ایام شاهد افزایش و ازدحام تقاضا برای صدور گذرنامه هستیم و این خود موجب می شود که روند صدور زمانبر باشد، اضافه کرد: از موقعی که گذرنامه ها به دست ما می رسد، تلاش می نماییم که آنها را در سریع ترین زمان ممکن به دست زائران اربعین حسینی برسانیم و برمبنای برنامه ریزی انجام شده برای این ایام، این مرسوله در شهر تهران در عرض ۲۴ ساعت به دست زوار می رسد.
وی افزود: در استانهای همجوار تهران این روند ۴۸ ساعت به طول می انجامد و در استانهای غیر همجوار تهران ۷۲ ساعت است. گرچه همچنان تلاش نموده و می نماییم که این مدت زمان کوتاه تر باشد.
این مقام مسئول در پست با اعلان اینکه در ساعات پایانی شب گذشته، حدود ۸۰ هزار گذر نامه موقت به دست ما رسید و ماه پس از تقسیم بندی آنها از ساعت ۶ ارسال آنها به استانهای مختلف آغاز نموده ایم، اضافه کرد: در پست گلوگاهی برای معطلی کارها وجود ندارد و ما بمحض این که مرسوله به دستمان برسد، تلاش می نماییم که در اسرع وقت این محصول به دست متقاضی برسد.




منبع:

1401/06/16
19:42:50
5.0 / 5
421
تگهای خبر: بنا , شركت , محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری