نخستین دوره رویداد مسابقه ملی شخصیت پردازی پارسونا

نخستین دوره رویداد مسابقه ملی شخصیت پردازی پارسونا به گزارش آثارنیوز، نخستین رویداد مسابقه ملی پارسونا با مبحث شخصیت پردازی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همکاری وزارت میراث فرهنگی و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شریف برگزار می گردد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، نخستین دوره مسابقه طراحی شخصیت و شخصیت پردازی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با عنوان «پارسونا» با هدف توسعه زنجیره محصولات فرهنگی برای ترویج، پاسداشت و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های باستانی، تمدنی، هویتی، فرهنگی و اقلیمی کشور، برگزار می گردد.
بر مبنای فراخوان، شرکت کنندگان در این رویداد لازم است در زمان ثبت نام، شخصیت (و یا مجموعه شخصیت ها) مناسب جهت استفاده در انیمیشن و سایر محصولات فرهنگی را طراحی نموده و طرح گرافیکی آنرا به همراه یک سناریو با محوریت خصوصیت ها و قصه شخصیت خود (حداکثر در هزار کلمه) ارائه نمایند.
برگزیده های مرحله اول این رویداد برای پرورش ایده ها و شخصیتی که خلق کرده اند، وارد بوت کمپ شخصیت پردازی می شوند و خدمات کارگاهی و منتورینگ دریافت می کنند.
ارزیابی اولیه شخصیت ها برای ورود به دوره منتورینگ بر مبنای تصویر و محتوای ذکرشده صورت می گیرد و شخصیت های مورد تأیید داوران بعنوان فینالیست به مرحله پیچینگ پارسونا راه می یابند و در مدت زمان ۵ دقیقه به عرضه طرح شخصیت خود می پردازند.
برگزیدگان نهایی از میان فینالیست ها انتخاب می شوند. د دشرکت در پارسونا برای تمام صاحبان طرح شخصیت به صورت فردی و یا گروهی (حداکثر سه نفره) آزاد است.
جوایز مسابقه ملی پارسونا برای رتبه اول تندیس جشنواره همراه با ۵۰ میلیون تومان، رتبه دوم دیپلم افتخار و ۳۵ میلیون تومان و رتبه سوم دیپلم افتخار و ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
مهلت ثبت نام برای حضور در این رویداد ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت parsona.ir رجوع کنند.


منبع:

1401/06/13
23:32:44
5.0 / 5
446
تگهای خبر: باستانی , بنا , تصویر , تمدن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری