مدیركل دفتر توسعه گردشگری داخلی مطرح كرد؛

تهیه وسایل نقلیه عمومی برای برگشت زوار از عراق به ایران

تهیه وسایل نقلیه عمومی برای برگشت زوار از عراق به ایران به گزارش آثارنیوز، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی اظهار داشت: برنامه ریزی برای زائرانی که قصد بازگشت به شهرهای خودرا دارند انجام شده و وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس به تعداد کافی در نظر گرفته شده است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، سید مصطفی فاطمی با اشاره به تحولات و اتفاقات کشور عراق، اظهار داشت: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و ستاد مرکزی اربعین هماهنگی کامل با هم دارند و در این زمینه بین این دو دستگاه هماهنگی لازم برای ارائه خدمات شایسته به زوار وجود دارد.
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی اضافه کرد: درخواست ما از زوار این است که باتوجه به اتفاقات کشور عراق تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مرزهای استانهای خوزستان، کرمانشاه و ایلام اجتناب کنند تا شاهد ازدحام در مرزها نباشیم.
وی افزود: بمنظور ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین حسینی، پیش بینی اسکان موقت برای آنها در مرزها انجام شده و تا این لحظه گزارشی درباره ی مشکلات زوار نداشتیم، خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان آرامش در مرزها برقرار است و زوار در سلامت کامل هستند.
فاطمی اظهار داشت: در هر سه استان که با کشور عراق مرز مشترک داریم، تمهیدات لازم اندیشیده شده و پیش بینی های لازم تدارک دیده شده است، ادارت کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سه استان خوزستان، کرمانشاه و ایلام در خدمت زوار هستند.


منبع:

1401/06/11
12:06:47
5.0 / 5
408
تگهای خبر: خدمات , زمینه , سفر , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری