با اعلام سازمان هواپیمایی؛

ممنوعیت فروش بلیت پروازهای اربعین در آژانس ها و اپلیکیشن ها

ممنوعیت فروش بلیت پروازهای اربعین در آژانس ها و اپلیکیشن ها به گزارش آثارنیوز، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوع بودن فروش بلیت پروازهای اربعین توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایر اپلیکشن ها اطلاع داد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: عملیات پروازی اربعین حسینی از ۲۰ شهریور ماه آغاز و در ۳۱ شهریور ماه آخر خواهد یافت.
میراکبر رضوی به تشکیل اولین نشست ی ستاد پروازهای اربعین ۱۴۰۱ با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران صنعت حمل و نقل هوایی اشاره نمود و اظهار داشت: در این نشست برنامه ریزی بموقع به منظور انجام پروازهای ایمن و راحت در روزهای اربعین توسط شرکتهای هواپیمایی مورد تاکید قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه پروازهای اربعین سال جاری از ۲۲ فرودگاه داخلی به مقاصد نجف و بغداد صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: همینطور پروازهای عتبات از فرودگاه امام (ره) از ترمینال سلام صورت خواهد گرفت.
رضوی بالا بودن درجه حرارت، گرد و غبار و قرار داشتن در پیک پایانی سفرهای تابستانی را همچون محدودیت های انجام پروازهای اربعین سال جاری برشمرد و اظهار داشت: از شرکتهای هواپیمایی خواسته شده است با عنایت به محدودیت های موجود برنامه ریزی برای پروازهای اربعین از الان صورت گیرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بر ممنوع بودن پروازهای چارتری در روزهای اربعین حسینی تصریح کرد و اظهار داشت: همینطور مقرر شده است بر مبنای دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا اقدامات بهداشتی لازم در مسیرهای رفت و برگشت صورت گیرد.
وی با تکیه بر ایجاد تعادل و توازن در میان پروازهای برنامه ای داخلی و پروازهای اربعین توسط شرکتهای هواپیمایی اضافه کرد: بر مبنای برنامه های ابلاغی، شرکت ها موظفند برنامه شهریور ماه سال جاری را بر مبنای محدودیت ها و ظرفیت های موجود تنظیم کنند.
رضوی همینطور خاطرنشان کرد: در این نشست بر ایجاد هواپیمای پشتیبان، پاسخگویی بموقع به مسافران و معرفی یک نفر نماینده تام الاختیار در فرودگاه های نجف و بغداد تاکید گردیده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همینطور از ممنوع بودن فروش بلیت پروازهای اربعین توسط دفاتر خدمات مسافرت هوایی و سایر اپلیکشن ها اطلاع داد و اظهار داشت: فروش بلیت پروازهای اربعین صرفا از راه سایت شرکتهای هواپیمایی مجاز خواهد بود.

1401/05/23
23:20:42
5.0 / 5
438
تگهای خبر: بنا , پرواز , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری