معاون وزیر امور خارجه:

بزودی چند کشور آفریقایی ویزا را برای ایرانیان بر می دارند

بزودی چند کشور آفریقایی ویزا را برای ایرانیان بر می دارند به گزارش آثارنیوز معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، اعلام نمود: بزودی چند کشور آفریقایی، ویزا را برای ایرانی ها به مدت دو هفته الی سه هفته بر می دارند.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، مهدی صفری با بیان اینکه «چند کشور آفریقایی در چند هفته آینده برای مدت دو الی سه هفته ویزا برای ایرانی ها بر می دارند» اظهار داشت: این کشورها، کشورهای آفریقایی پولدار هستند که قدرت خرید بالایی دارند و مقرر است تیم هایی از این کشورها در این ارتباط به ایران سفر کنند.
این دیپلمات ارشد ایرانی در ادامه گفت وگوی خود با برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با تکیه بر اهمیت دیپلماسی اقتصادی خاطرنشان کرد: اگر ارتباطات تجاری و و اقتصادی خویش را با دیپلماسی مناسب و پیگیرانه پیش ببریم و قول ها و توافقات خود با دیگر کشورها را عملیاتی و اجرایی نماییم، بطور قطع کشورهای مختلف با ما در حوزه های مختلف همچون تجاری و اقتصادی کار می کنند.
او همینطور ضمن اشاره به سفرهای دیپلماتیک مقامات کشورهای مختلف منطقه و کشورهای همسایه به تهران طی روزهای گذشته تصریح کرد: ایران به کانون دیپلماسی در منطقه تبدیل گشته است و این مورد دارای اثر های اقتصادی و تجاری خوبی برای کشور ما است.




منبع:

1401/04/31
13:04:30
5.0 / 5
513
تگهای خبر: خرید , سفر , وزارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری