رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت جام:

همایش بین المللی هزاره شیخ جام دستاوردهای ملی به همراه دارد

همایش بین المللی هزاره شیخ جام دستاوردهای ملی به همراه دارد به گزارش آثارنیوز تربت جام ـ رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت جام اظهار داشت: برگزاری همایش بین المللی هزاره شیخ احمد جام، دستاوردهای ملی و منطقه ای به همراه خواهد داشت.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، فرامرز صابرمقدم ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش بین المللی هزاره شیخ جام اظهار نمود: برگزاری این همایش دارنده پیام بزرگی برای زبان فارسی است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت جام اضافه کرد: هزارمین سال تولد احمد جامی، فرصت تاریخی و استثنایی برای جذب توریست است و به این بهانه ظرفیت های شهرستان به کشور و خارج از مرزها معرفی می شود.
وی بیان کرد: ۱۵۶ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که ۳۱ عنوان آن خارجی است و از مجموع مقالات رسیده ۵۰ مقاله برگزیده و چاپ خواهد شد.
صابرمقدم افزود: میهمانان خارجی صاحب مقاله شرکت کننده از کشورهای بنگلادش، هند، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، سوئیس، پاکستان و عراق هستند.
گفتنی است اولین همایش بین المللی «هزاره شیخ جام، ظهر چهارشنبه با حضور عرفان پژوهان جهانی، کشوری و استانی در شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی شروع شد.


منبع:

1401/04/24
16:16:31
5.0 / 5
552
تگهای خبر: تاریخ , توریست , شركت , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری