تاکید ضرغامی بر تکمیل پروژه متروی بهارستان - اصفهان

تاکید ضرغامی بر تکمیل پروژه متروی بهارستان - اصفهان اصفهان _ وزیر میراث فرهنگی در جریان بازدید از شهر بهارستان بر تکمیل پروژه متروی اصفهان به بهارستان تاکید نمود.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در چارچوب بیست و پنجمین سفر هیأت دولت در اصفهان حضور دارد و بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان اصفهان به سر می برد در ادامه برنامه های بازدید خود به شهر بهارستان رفت.
او در ادامه برنامه های خود همراه با علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، زهرا شیخی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علی قاسم زاده شهردار اصفهان و تعدادی از مدیران شهری از ادامه عملیات راه اندازی متروی اصفهان به بهارستان بازدید نمود.
ضرغامی در این بازدید اظهار داشت: با عنایت به اینکه جمعیت فعلی بهارستان صد هزار نفر است و پیشبینی ها حاکی می باشد این جمعیت تا دو برابر جمعیت فعلی قابل افزایش است، مسؤلان استان در این شهر درحال برنامه ریزی برای ایجاد زیرساخت های مناسب به منظور توسعه متوازن این شهر هستند.
وی تصریح کرد: درصد قابل توجهی از جمعیت فعالی بهارستان در اصفهان شاغل هستند، بنابراین می طلبد رفت وآمد این شهروندان به اصفهان تسهیل شود، بدین منظور همیاری دولت و مسؤلان محلی در تکمیل ادامه خط متروی اصفهان به بهارستان می تواند نقش مهمی در توسعه بهارستان ایفا کند.


منبع:

1401/03/27
14:01:33
5.0 / 5
560
تگهای خبر: بنا , راه اندازی , سفر , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری