ایجاد مرکز گردشگری سلامت در مجموعه هفت حوض

ایجاد مرکز گردشگری سلامت در مجموعه هفت حوض به گزارش آثارنیوز خراسان رضوی شهردار مشهد اظهار داشت: با عنایت به ظرفیت های خوب مجموعه هفت حوض با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی در این مکان، مرکز گردشگری سلامت ایجاد می شود.



سید عبدالله ارجائی در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مجموعه گردشگری هفت حوض که با حضور نایب رییس شورای اسلامی شهر، معاون اقتصادی شهردار و تعدادی از مدیران شهری انجام شد، اظهار نمود: یکی از ظرفیت های مشهدالرضا(ع) حضور تعداد زیادی زائر خارجی در طول سال است.

وی افزود: یکی از انگیزه های زائرین خارجی در کنار زیارت علی بن موسی الرضا(ع) استفاده از ظرفیت های بخش درمان است، اما حوزه درمان زائرین خارجی در مشهد زیاد به سامان نیست و زائرین برای درمان درگیر دلالان می شوند که این مورد برای شخصیت و برند پزشکی جمهوری اسلامی در خارج از کشور مناسب نمی باشد.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: بنابراین به دنبال این هستیم تا با راه اندازی مرکز بین المللی در تراز جهانی در منطقه دارای ظرفیت های خوب هفت حوض قسمتی از این مشکل را برطرف نماییم.

ارجائی افزود: راه اندازی مرکز گردشگری سلامت در مجموعه هفت حوض اساسا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خواهد بود و شهرداری دراین حوزه متولی نخواهد بود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: از همه افراد، دستگاه ها و سازمان هایی که انگیزه و تمایل به این کار رادارند دعوت می نماییم تا دراین خصوص به ما کمک کنند و از مدیران ملی و استانی هم می خواهیم حمایت کنند تا به سرعت مرکز گردشگری سلامت درمجموعه گردشگری هفت حوض راه اندازی و بر اعتبار پزشکی کشور افزوده شود.





منبع:

1401/02/19
09:49:38
5.0 / 5
430
تگهای خبر: بنا , راه اندازی , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری