وزیر میراث فرهنگی تاكید كرد؛

ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان ملکان

ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان ملکان آثارنیوز: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان ملکان و ساماندهی و فضاسازی پارک جنگلی مبارک شهر توسط شهرداری تاکید نمود.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، سید عزت الله ضرغامی شامگاه جمعه با حضور در شهرستان ملکان از پارک جنگلی مبارک شهر بازدید کرد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این بازدید اظهار داشت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی مطلوب شهرستان ملکان و قرارگیری بعنوان دروازه ورود آذربایجان شرقی از سمت غرب، تقویت زیرساخت های گردشگری آن امری لازم است.
او با اشاره به این که پارک جنگلی مبارک شهر شهرستان ملکان یکی از ظرفیت های مناسب برای توسعه گردشگری این منطقه است، افزود: این کمپ بواسطه قرارگیری در موقعیتی ویژه می تواند به گردشگران ورودی آذربایجان خدمات جامعی عرضه نماید. با توجه به این که اقدامات عمرانی همچون راه اندازی نمازخانه، سرویس بهداشتی، بوفه و آلاچیق های این کمپ توسط اداره کل میراث فرهنگی استان انجام شده است، پس سامان دهی محوطه، راه دسترسی و فضاسازی آن در اسرع وقت توسط شهرداری ضروری می باشد.


منبع:

1401/02/17
20:17:00
5.0 / 5
434
تگهای خبر: خدمات , راه اندازی , صنایع دستی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری