یك عضو مجمع نمایندگان استان گیلان:

مشکل حادی در ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد

مشکل حادی در ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: واحدهای محلی درحال ارائه خدمات به مسافران بوده و ما تمام تلاش خودرا به کار بسته ایم تا با مدیریت منابع موجود بهترین خدمات ارائه شود.


پرویز محمدنژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت ارائه خدمات به بالای یک و نیم میلیون مسافر در استانهای شمالی، بیان کرد: بارها به این مساله اشاره شده که به علت کمبود امکاناتی که در استان گیلان و سایر استانهای شمالی وجود داشته و کاستی هایی که در زمینه صنایع خدماتی وجود دارد نتوانستیم تا به امروز آنچه که مورد نظر گردشگر ها می باشد را به نحو احسن ارائه نماییم. متاسفانه زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات به مسافران در استانهای شمالی آنطور که باید و شاید فراهم نشده است.
وی اظهار نمود: استان گیلان یکی از استان هایی به حساب می آید که در تعطیلی ها پذیرای حجم بالای مسافر بوده که گاهی اختلال هایی را نیز برای مردم به وجود می آورد. این اختلال ها گاهی در زمینه خدمات اساسی نظیر آب، برق و گاز نیز خودش را نشان میدهد. متاسفانه حجم بالای مصرف آب سبب شده تا هم مسافران با مشکل روبه رو شده و هم مشترکان دائمی در سطح استان با مشکل مواجه شوند.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: در تابستان پیش رو نیز ما اساسا همین مشکلات را خواهیم داشت، منتهی به شکل مضاعف تر خواهد بود. الحمدالله هنر ما در طول این مدت این بوده که از مجموعه امکانات موجود استفاده بهینه داشته و به عبارت دیگر مدیریت جامعی را اعمال کردیم. از نظر اسکان نیز وضعیت مناسب می باشد. واحدهای محلی به مسافران خدمات ارائه می دهند. در بحث غذا و دارو نیز مشکلی وجود ندارد. توزیع خدمات به مسافران به شکل خوبی در حال انجام می باشد. ان شاءالله با برنامه ریزی جامع تر و فراهم کردن امکانات بتوانیم خدمات بهتری به مسافران ارائه دهیم.
وی اشاره کرد: مشکل حادی در سطح استان برای ارائه خدمات به مسافران وجود ندارد. تعدادی از مشکلات وجود دارد اما از آن بعنوان بحران یاد نمی گردد.



1401/02/15
16:23:34
5.0 / 5
465
تگهای خبر: خدمات , زمینه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری