نماینده نطنز:

مسئولان سریع تر نیازهای حوزه صنعت گردشگری را مرتفع کنند

مسئولان سریع تر نیازهای حوزه صنعت گردشگری را مرتفع کنند آثارنیوز: نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خواهان پشتیبانی از بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت های در رابطه با صنعت گردشگری شد و از مسئولان خواست تا نیازهای این حوزه را سریع تر مرتفع کنند.


رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح وضعیت سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ به استان اصفهان، اظهار نمود: استان اصفهان باتوجه به خاصیت هایی که هم خود شهر اصفهان و هم برخی شهرهای دیگر آن دارد قابلیت زیادی برای جذب توریست دارد که برمبنای آماری که مدتی پیش مدیر کل میراث فرهنگی استان ارائه کردند، حدود ۶ میلیون نفر در روزهای تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به این استان تردد داشته اند.
وی ادامه داد: در شهرستان ها نیز به همین گونه بوده است و همچون در زمینه انتخابیه ام نطنز به سبب جاذبه گردشگری که در ابیانه وجود دارد و جاذبه زیارتی امامزاده آقا علی عباس (ع) شهر بادرود از دو روز پیش از عید تاکنون، روزانه تعداد خیلی از مردم مراجعه کردند که با بهره گیری از همکاری همه ادارات، ارگان ها، نهادها، حسینیه ها، مدارس و اماکن اقامتی و خانه های بومگردی از مسافرین پذیرایی شده است.
نماینده مردم نطنز در مجلس اشاره کرد: پس از دو سال شاهد شرایط جدیدی برای گردشگری در سراسر کشور بوده ایم که ان شاءالله با شروع ماه مبارک رمضان مردم به شهرهای خودشان مراجعه خواهند کرد و امیدواریم در راه برگشت مراقبت های ویژه ایمنی را داشته باشند که به سلامت بروند و ایام خوبی را در تفریح و سفر داشته باشند.
فیروزی پوربادی در ارتباط با کمبودهای موجود در زمینه پذیرش مسافران که در زمینه انتخابیه اش وجود دارد، اشاره کرد: امامزاده آقاعلی عباس (ع) پذیرش زائران بسیاری در بادرود است که می طلبد درباب زائرسرا، کمپ، هتل و متل اقداماتی صورت گیرد و نیاز است که کمپ های مخصوصی جهت استفاده مسافران ایجاد شود، چونکه در این ایام شاهد بودیم گاهی مسافران در کنار پارک ها چادر زده بودند و این نیاز احساس می شود که به زیرساخت های اقامتی و پذیرایی باید اضافه شود تا قابلیت گردشگری بیشتر توسعه یابد.
وی از مسئولان امر در زمینه گردشگری خواست که صدور مجوز، ارائه تسهیلات و پشتیبانی از گردشگری و پشتیبانی از ساخت خانه های بومگردی، هتل و زیرساخت هایی که به صنعت گردشگری کمک می نماید را بیشتر مورد توجه قرار دهند و کمک کنند تا نیازهای این حوزه سریع تر رفع شده و کم شود تا فضایی ایجاد شود که مردم در سفر به شهرها جاهایی برای اقامت و استراحت داشته باشند.
نماینده مردم نطنز در مجلس در آخر به مسافران سفارش کرد: ایمنی در رانندگی را رعایت نمایند و در حالت خواب آلودگی و خستگی مسافرت نکنند و همین طور قواعد راهنمایی و رانندگی را حتما رعایت نمایند تا با کمال آرامش به مقصد خود برسند.




منبع:

1401/01/14
12:57:59
5.0 / 5
775
تگهای خبر: اقامت , ایمنی , بنا , توریست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری