استاندار اصفهان:

بیش از۴میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از اماکن تاریخی اصفهان بازدید کردند

بیش از۴میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از اماکن تاریخی اصفهان بازدید کردند استاندار اصفهان اظهار داشت: تابحال افزون بر چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از ابنیه و اماکن تاریخی این استان در روزهای نوروز بازدید نمودند.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، سیدرضا مرتضوی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور عنوان کرد: اصفهان به علت قرار گرفتن در مرکز راه های مواصلاتی کشور، حجم تردد قابل توجهی دارد و وجود افزون بر ۲۲ هزار اثر تاریخی، گردشگری و طبیعی در این استان برای جذب گردشگران ملی و بین المللی موضوعی درخور توجه است.
وی اضافه کرد: با عنایت به وضعیت پاندمی کرونا، ستاد استانی خدمات سفرهای نوروزی از آغاز بهمن ماه در یک مدیریت جامع و مجاهدانه با بهره مندی از ظرفیت همه دستگاههای عضو ازجمله مجموعه سختکوش ناجا و عوامل امدادی مبادرت به اجرای برنامه های مصوب کرد که تابحال خدمات خوبی در هم افزایی سایر دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای ذی ربط محقق و عرضه شده است و نتیجه آنرا در بازخوردها از جانب میهمانان نوروزی شاهد می باشیم.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه آمارها نشان داده است ایام نوروز سال جاری تابحال بالغ بر یک میلیون اقامت در استان انجام شده است، تصریح کرد: افزون بر چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هم از ابنیه و اماکن تاریخی استان تابحال بازدید کرده اند که به ترتیب عالی قاپو، چهل ستون و باغ فین کاشان در صدر این بازدیدهای نوروزی هستند.
مرتضوی خاطرنشان کرد: با عنایت به حجم زیاد ترددها عملکرد قابل تقدیر و زیبنده پلیس استان منجر به ایجاد امنیت و کاهش قابل توجه تلفات شده است؛ البته متأسفانه در بخش تأمین امکانات مورد نیاز ناجا در استان ضعف های زیادی محرز است و تأثیرات آن بر کارکنان فهیم این نیروی ارزشی مبرهن و مشهود است.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان نیازمند افزایش نیروی پلیس و تجهیزات به روز و کارآمد است، تصریح کرد: کمبود تجهیزات، افزایش راهبردی نیرو و سامان بخشی و رفع نقاط حادثه خیز از مهم ترین چالش های استان بوده که لازم است در یک همگرایی و هم افزایی کارآمد به منظور رفع جامع آنها تمهیدات شایسته اتخاذ و اقدامات لازم محقق شود.

1401/01/10
12:20:58
5.0 / 5
726
تگهای خبر: اقامت , تاریخ , خدمات , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری