استاندار خراسان رضوی اعلام كرد؛

اسکان ۸۰۰ هزار نفر در اقامتگاه های رسمی خراسان رضوی

اسکان ۸۰۰ هزار نفر در اقامتگاه های رسمی خراسان رضوی مشهد ـ استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: حدود 800 هزار نفر در هتل ها و اقامتگاه های رسمی و بخش های دیگری که از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مجوز دارند، اسکان یافته اند.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، یعقوبعلی نظری در بازدید از کمیته های ستاد خدمات نوروزی مشهد اظهار نمود: تا حالا حدود ۸۰۰ هزار نفر در هتل ها، مسافرخانه ها و اقامتگاه های رسمی و بخش های دیگری که از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مجوز دارند، سکنی گزیده اند.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: امسال پس از ۲ سال افتخار میزبانی از زوار بارگاه منوری رضوی نصیب استان ما شده است و با وجود این که تا حالا حدود چهار میلیون زائر وارد مشهد شده اند موضوع اسکان آنان به خوبی مدیریت شده است.
وی بیان کرد: باتوجه به حجم و تراکم زوار در بعضی موارد مشکلاتی جزئی پیش آمد که با تصمیم گیری بموقع مسؤولان برای حل این مشکلات اقدام شد.
نظری اضافه کرد: حدود ۵۰۰ هزار نفر نیز در مدارس شهر مشهد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ساکن شده اند.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در بخش مسکن اضطراری اهتمام شد تا موضوع اسکان در سالن های ورزشی، خوابگاه ها، حسینیه ها و مساجد فراهم گردد تا هیچ مشکلی در مورد اسکان زوار شکل نگیرد.
وی اظهار داشت: زائرانی که درباب اسکان گرفتار مشکل هستند با شماره تلفن ۱۳۷ تماس برقرار کنند تا شرایط اسکان آنان برقرار شود.

1401/01/05
13:12:06
5.0 / 5
540
تگهای خبر: آموزش , اقامت , خدمات , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری