مدیرعامل شركت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی:

سند مالکیت ۹ هکتار زمین کنار تخت جمشید منتقل شد

سند مالکیت ۹ هکتار زمین کنار تخت جمشید منتقل شد به گزارش آثارنیوز مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از انتقال سند مالکیت ۹ هکتار زمین در جوار مجموعه جهانی تخت جمشید به این شرکت اطلاع داد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خشایار نیکزادفر درباره انتقال این مالکیت، خاطرنشان کرد: بر مبنای تبصره ۲ ماده ۱ قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مصوب سال ۸۲، مجلس شورای اسلامی، شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی وارث تمامی اموال و دارایی های سازمان ایرانگردی و جهانگردی سابق است.
وی همینطور اظهار داشت: این شرکت همینطور عامل تصدی گری و بازوی اجرایی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که در سالهای گذشته بعضی از این اموال در اختیار سایر دستگاه ها قرار گرفته بود و واحد املاک و مستغلات شرکت با تلاش فراوان تلاش در برگرداندن این اسناد به نام شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی داشت که به تازگی مالکیت ۹ هکتار زمین در مرودشت و در جوار تخت جمشید به نام شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی سند خورده است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی اضافه کرد: با جذب سرمایه گذار و انجام اقدامات لازم این زمین با لحاظ و رعایت الزامات میراثی تخت جمشید وارد چرخه گردشگری کشور می شود.



1400/10/10
13:26:35
5.0 / 5
594
تگهای خبر: بنا , تخت جمشید , سازمان میراث فرهنگی و گردشگری , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری