عضو كمیسیون فرهنگی مجلس:

چالش های گردشگری اسلامی در جزیره هرمز برطرف شود

چالش های گردشگری اسلامی در جزیره هرمز برطرف شود به گزارش آثارنیوز عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چالش های گردشگری اسلامی در جزیره هرمز برطرف شود.



حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: بازدیدهای میدانی توسط اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از وضعیت فرهنگی و گردشگری جزیره هرمز انجام شد.
وی با ذکر این نکته که قرآن بر گردشگری و سفر تاکید کرده است، اظهار داشت: ما هم بر همین مبحث تاکید داریم چونکه هم مسائل فرهنگی، اجتماعی، ارتباطی و اقتصادی در آن وجود دارد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که سفر باعث افزایش آگاهی انسان نسبت به نقاط مختلف کشور خواهد شد، بیان داشت: بعد از بررسی چالش های گردشگری هرمز، از مسئولین استانی و کشوری حوزه گردشگری خواستیم که اگر چالش ها و موانعی در توسعه گردشگری اسلامی وجود دارد برطرف شود.
حجت الاسلام مبلغی اذعان کرد: روز گذشته در دیداری که با استاندار هرمزگان داشتیم بر ضرورت توجه به حوزه گردشگری اسلامی بخصوص در جزیره هرمز تاکید شد چونکه معیشت مردم از این طریق تأمین می شود و استاندار هم بر حل مشکلات این حوزه تاکید نمود.
وی ضمن تاکید بر پیشگیری از رها شدگی در حوزه گردشگری، اظهار داشت: باید به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند برای توسعه گردشگری متناسب با ارزش های اسلامی در جزیره هرمز تلاش نماییم.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی در تحقق اهداف و رسالت خود جدی است و هیچ کم کاری در این حوزه از جانب مدیران دولتی پذیرفته نیست.


منبع:

1400/08/22
22:18:32
5.0 / 5
508
تگهای خبر: سفر , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری