انتصاباتی جدید در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

انتصاباتی جدید در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به گزارش آثارنیوز وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دو حکم جداگانه مدیرکل حراست و مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارت خانه را منصوب نمود.


به گزارش آثارنیوز به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سیدعزت الله ضرغامی امروز در دو حکم جداگانه وحید سلطانی را بعنوان مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و میثم آسوپا را بعنوان مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات این وزارت خانه منصوب نمود.
پیشتر جواد جهانبانی مسؤولیت حراست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به عهده داشت که شنبه ۱۷ مهرماه در مراسمی تودیع شد.
در بخشی از حکم ضرغامی خطاب به وحید سلطانی، مدیرکل جدید حراست این وزارت خانه آمده است:
«مأموریت های متنوع، گسترده و حساس در وزارت خانه و لزوم صیانت از مزیت ها و توانمندی های پرارزش در این حوزه نیازمند برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت های سازمانی در رصد دقیق فعالیت ها و مراقبت نسبت به انحرافات احتمالی است.
نظارت علمی و دلسوزانه و اطلاع رسانی برای اصلاح بموقع وظیفه همگانی همکاران بخصوص بخش حراست وزارت خانه است، این راهبرد مهم سرلوحه رفتار شما خواهد بود...»
همینطور در حکم ضرغامی خطاب به میثم آسوپا آمده است:
«نظارت و بازرسی سازمانی و مراقبت نسبت به انحرافات احتمالی از اهداف و رویه های تعیین شده نقش بسیار مهمی در موفقیت وزارت خانه دارد.
همکاری پیشگیرانه با همه بخش ها ارتباط مستمر و سازنده با نهادهای نظارتی و عرضه گزارش های واقع بینانه و بموقع به مدیران و تشکیل کانونی مطمئن و دلگرم کننده برای همه همکاران در سطح کشور همچون وظایف جناب عالی است. »
پیشتر مجید باقرکاظمی مسؤلیت دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخ گویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به عهده داشت.



1400/07/18
11:58:42
5.0 / 5
663
تگهای خبر: صنایع دستی , فرهنگ , گردشگری , ملك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری