تاکید بر حضور ایران در نشست گردشگری روستایی مراکش

تاکید بر حضور ایران در نشست گردشگری روستایی مراکش آثارنیوز: معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری دیدار نمود در این دیدار بر حضور ایران در نشست گردشگری روستایی در نوامبر امسال در مراکش تاکید گردید.


به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، علی اصغر شالبافیان در حاشیه برگزاری پانزدهمین برنامه آموزش اجرائی سیاست ها و استراتژی های گردشگری منطقه آسیا اقیانوسیه سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که در مالدیو درحال برگزاری است، با زوراب پولولیکاشویلی دیدار و گفت و گو کرد.
معاون گردشگری کشورمان در این دیدار، در باره اشتراک گذاری پروژه های کمک فنی سازمان جهانی گردشگری به راه اندازی مجدد گردشگری در منطقه با دبیرکل این سازمان رایزنی کرد.
آموزش و سرمایه گذاری برای رساندن بازیابی قوی تر برای گردشگری، محور دیگر صحبت های معاون گردشگری کشورمان و دبیرکل سازمان جهانی گردشگری بود.
علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشورمان درباره دیدار خود با دبیرکل سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت: در این جلسه با زوراب پولولیکاشویلی درباره نحوه مدیریت پاندمی کرونا، راه اندازی مجدد گردشگری، از سرگیری صدور ویزا برای توریستهای خارجی که قصد ورود به ایران را دارند، سرعت گرفتن واکسیناسیون عمومی و انجام واکسیناسیون فعالان گردشگری در ایران صحبت کردیم که دبیرکل سازمان جهانی گردشگری نیز از کارهای ایران در مورد تقویت و توسعه صنعت گردشگری ابراز خرسندی کرد.
او اضافه کرد: همین طور در این جلسه در مورد همکاری برنامه های جاری همچون ارائه مشاوره و همکاریهای فنی، راه اندازی مرکز صنایع دستی و گردشگری، تاکید بر حضور ایران در نشست گردشگری روستایی در نوامبر امسال در مراکش، کمک مؤثر کشورمان در کمیته تهیه تدوین کد بین المللی پشتیبانی از حقوق گردشگران با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری گفت و گو کردم و بر اهمیت برنامه های آموزشی اجرائی در همکاریهای مشترک تاکید فراوان شد.
معاون گردشگری کشور اشاره کرد: دبیرکل سازمان جهانی گردشگری نیز در این جلسه نقش ایران را در توسعه گردشگری منطقه نقشی اساسی و تأثیرگذار خواند و بر ادامه حمایت ها از گردشگری ایران تاکید نمود.
پانزدهمین برنامه آموزش اجرائی سیاست ها و استراتژی های گردشگری منطقه آسیااقیانوسیه سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با موضوع «گردشگری داخلی بعنوان استراتژی بلندمدت گردشگری ملی و بین المللی» از تاریخ ۱۳ الی ۱۶ مهرماه جاری معادل ۵ تا ۸ اکتبر در کشور مالدیو درحال برگزاری است.


منبع:

1400/07/16
14:03:52
5.0 / 5
522
تگهای خبر: آموزش , تاریخ , توریست , راه اندازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری