بازگشایی مکان های گردشگری کاشان

بازگشایی مکان های گردشگری کاشان اصفهان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از بازگشایی مکان های گردشگری و تاریخی این شهرستان اطلاع داد.



مهران سرمدیان در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: با عنایت به بهبود شرایط کرونایی و قرار گرفتن شهرستان کاشان در وضعیت نارنجی بر مبنای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، بناهای تاریخی تحت نظارت اداره میراث فرهنگی کاشان بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: تپه های سیلک، باغ فین و خانه بروجردی همچون بناهای زیر پوشش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان است و علاقه مندان می توانند با رعایت پروتکلهای بهداشتی به این مراکز رجوع کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان، خاطرنشان کرد: هم زمان با شیوع موج پنجم بیماری کرونا، بیشتر از ۵۰۰ بنای تاریخی و جاذبه گردشگری تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بر مبنای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از آغاز آذرماه سالجاری تعطیل شده بود.

سرمدیان اظهار داشت: برپایه دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا و مصوبات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ضمن استقرار دستگاههای ضدعفونی در ورودی بناهای تاریخی شاخص، بازدید از بناهای تاریخی، با حضور محدود گردشگران مقدور و مجاز است.





منبع:

1400/06/28
20:20:34
5.0 / 5
840
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری