در كمیسیون بودجه مطرح شد

تاکید ضرغامی بر استفاده از ظرفیت گردشگری حلال

تاکید ضرغامی بر استفاده از ظرفیت گردشگری حلال آثارنیوز: نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از تاکید وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی بر استفاده از ظرفیت گردشگری حلال در جهت منافع کشور و مردم آگاهی داد.


محمد خدابخشی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه این کمیسیون اظهار داشت: عزت الله ضرغامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و درباب برنامه ها و رویکرد های خود مطالبی را مطرح و به سوالات و دغدغه های نمایندگان پاسخ داد.
وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن یادآوری اهمیت این کمیسیون در پشتیبانی از اهداف این وزارتخانه اعلام کرد؛ از تمام ظرفیت ها و فرصت ها باید برای توسعه حوزه گردشگری و ایجاد منابع درآمدی پایدار در وضعیت فعلی بهره برد.
خدابخشی افزود: ضرغامی بر داشتن نگاه تحول گرایانه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری تاکید و بیان کرد؛ یکی از مزیت های نسبی ما مذهبی بودن مردم است و گردشگری حلال امروز در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت منافع کشور و مردم استفاده نمود. همین طور وی توجه به گردشگری داخلی و استفاده مناسب از ظرفیت وزارتخانه میراث فرهنگی در صدور مجوزها را از دیگر برنامه های خود برشمرد.
نایب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: نمایندگان نیز در این جلسه با اشاره به این که گردشگری پیشانی اقتصاد کشور و معیار سنجش امنیت است، خواهان برنامه ریزی مناسب این وزیر پیشنهادی دراین زمینه شدند.




منبع:

1400/05/26
21:01:14
5.0 / 5
551
تگهای خبر: زمینه , صنایع دستی , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری