تعلیق مجوز سه آژانس به خاطر تبلیغ غیر مجاز

تعلیق مجوز سه آژانس به خاطر تبلیغ غیر مجاز به گزارش آثارنیوز مجوز سه شرکت و رزرواسیون آنلاین گردشگری، به دلیل تبلیغ و فروش خدمات اماکن اقامتی غیرمجاز، همزمان تعلیق شد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، پرهام جانفشان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران با ابلاغ رأی کمیسیون فنی (نظارت/بدوی) نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به این سه شرکت گردشگری، اعلام نمود: به علت تبلیغ اماکن غیر مجاز اقامتی در روی این شرکت ها و سامانه های رزرواسیون، به مدت یک ماه مجوز آنها تعلیق می شود.
در حکم تعلیق مجوز این شرکت ها آمده که قبلا مطابق قانون، در سه نوبت تذکر و اخطار کتبی داده شده که به علت بی توجهی، حکم تعلیق مجوز صادر گردیده است.
همینطور تاکید شده آن شرکت ها، برابر با ماده ۱۹ آئین نامه ای موظف اند در زمان تعلیق، از قبول تعهدات جدید اجتناب کنند که در صورت رعایت نشدن این ماده قانونی و تطبیق نیافتن وضعیت شرکت با آئین نامه، با به انتها رسیدن مدت تعلیق (پس از یک ماه)، پرونده برای "لغو مجوز" به کمیسیون فنی فرستاده می شود.
اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به این سه شرکت، ۲۰ روز مهلت داده تا در صورت اعتراض به حکم تعلیق، درخواست تجدید نظر بدهند. در غیر این صورت، رأی صادرشده قطعی و قابل اجرا خواهد بود.
مراکز اقامتی غیر مجاز روی وبسایت هایی تبلیغ شده اند که شناخته شده اند و خدمات رزرواسیون سفر به مردم عرضه می کنند و این شرکتهای گردشگری هم به خاطر تبلیغ و عرضه خدمات این سامانه ها و خانه هایی که آنها برای مسافران تبلیغ کرده اند، تعلیق شده اند.
احکام تعلیقی با واکنش بعضی از این کسب و کارها روبرو شده است؛ آنها گفته اند این برخوردها به سامان دهی مراکز اقامتی و رزرواسیون های بدون مجوز کمک نخواهد کرد و تنها صورت مسئله را پاک می کند و در رکود شغلی و اقتصادی کرونا مانع دیگری برای صنعت توریسم و شاغلان است.




منبع:

1400/05/20
23:56:27
5.0 / 5
820
تگهای خبر: آئین , آنلاین , اقامت , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری