از سرگیری سفرهای بین المللی در ایرلند

از سرگیری سفرهای بین المللی در ایرلند به گزارش آثارنیوز دولت ایرلند از برنامه های این کشور جهت استفاده از گواهی «کووید-۱۹» اتحادیه اروپا و از سرگیری سفرهای بین المللی اطلاع داد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، ایرلند از اواسط جولای از گواهی «کووید-۱۹» اتحادیه اروپا برای سفرهای آسان تر شهروندانش در اتحادیه اروپا استفاده خواهد نمود و سفرهای بین المللی را آغاز خواهد نمود.
نخست وزیر ایرلند همینطور از ادامه روند کاهش تدریجی محدودیت های ناشی از کرونا در این کشور با صدور مجوز فعالیت رستوران ها در فضای بسته از پنجم جولای اطلاع داد. مجوز از سرگیری فعالیتهای هنری و ورزشی در فضاهای بسته هم با رعایت شرایط سخت گیرانه ای صادر خواهد شد.
هم اکنون ایرلند به شهروندانش سفارش کرده است از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و برای کسانی که برای تعطیلات به مسافرت می روند جریمه و برای مسافران بازگشتی از ۵۰ کشور سپری کردن قرنطینه الزامی دوهفته ای در هتل را تعیین کرده است.
از ۱۹ جولای گواهی دیجیتالی «کووید-۱۹» اتحادیه اروپا به کسانی که واکسینه شده اند، نتیجه آزمایش کرونای آنها منفی است و یا بعد از مبتلا شدن به کرونا در مقابل این بیماری ایمن شده اند این امکان را خواهد داد تا آزادانه در اتحادیه اروپا سفر کنند.
مسافران خارج از اتحادیه اروپا که در مقابل کرونا واکسینه شده اند و کشورهای شان در لیست کشورهای پرخطر شیوع انواع مختلف ویروس کرونا قرار ندارد هم می توانند آزادانه سفر کنند.
مسافران واکسینه نشده خارج از اتحادیه اروپا باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه نمایند و تا زمانی که نتیجه آزمایش کرونا پس از ورود به کشور آماده شود باید در قرنطینه بمانند.




1400/03/09
10:18:49
5.0 / 5
1095
تگهای خبر: سفر , مجوز , مسافرت , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری