جوكار:

دستگاه های خدماتی در اولویت پشتیبانی از صنعت گردشگری باشد

دستگاه های خدماتی در اولویت پشتیبانی از صنعت گردشگری باشد یزد دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی بر اعمال سیاست حمایت و تسهلگر بر صنعت گردشگری اصرار کرد و اظهار داشت: دستگاه های خدماتی باید در اولویت پشتیبانی از صنعت گردشگری باشند.


«محمدصالح جوکار» در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان اینکه باید سدها و موانع توسعه گردشگری برداشته شود، اظهار نمود: یکی از لازمه های مانع زدایی و تحقق شعار سال با اصلاح قوانین و کمک به تسهیل و پشتیبانی از این صنعت بستگی دارد.
وی با اشاره به اینکه گردشگری طی چند مدت اخیر بواسطه کرونا متضرر شده است، اشاره کرد: مسلما فراکسیون گردشگری درصدد رفع موانع موجود برآمده است و اساسا هم می توان با وجود شرایط موجود و وضعیت پرنوسان فعلی در حوزه کرونا، این صنعت را مورد حمایت قرار داد در عین حال نباید اجازه بدهیم صنعت گردشگری شکست بخورد.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه دستگاه های خدماتی باید در اولویت پشتیبانی از صنعت گردشگری باشند، اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان که تحت نظارت وزارت خانه های گوناگون هستند باید شرایط را تسهیل کنند و درک خودرا نسبت به فشارهای وارد شده به این صنعت بالا ببرند.
جوکار با تاکید بر اینکه باید سیاست حمایتی و تسهیل شرایط بر گردشگری واقع شود، اظهار داشت: صاحبان این صنعت باید حمایت شوند و با این حمایت، میتوان از فشارهای کمرشکن ناشی از تعطیلی های کرونا کاست.



1400/02/23
21:15:45
5.0 / 5
1115
تگهای خبر: خدمات , صنعت گردشگری , گردشگری , وزارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری