مرمت اماكن تاریخی و مذهبی در شهرستان آران و بیدگل

مرمت اماكن تاریخی و مذهبی در شهرستان آران و بیدگل آثارنیوز: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل از مرمت مساجد و حسینه های تاریخی این شهرستان آگاهی داده است.



به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، جواد صدیقیان رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل افزود: مساجد و حسینه های تاریخی شهرستان آران و بیدگل با اختصاص ۵میلیارد و ۵۱۰میلیون ریال از اعتبار ملی و استانی در چهار سال گذشته مرمت شده اند.
او افزود: مساجد شهرستان آران و بیدگل دارای ارزش تاریخی، فرهنگی و معماری منحصر به فردی هستند كه در بافت تاریخی شهرستان آران و بیدگل واقع شده اند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل تأكید كرد: در راستای اهداف حفاظتی و مرمتی این اداره در شهرستان آران و بیدگل، طی چهار سال گذشته عملیات مرمت ۱۳مسجد و حسینیه تاریخی و ثبت شده شهرستان به پایان رسیده است.
صدیقیان افزود: یكی از برنامه های اولویت دار این اداره در شهرستان، تعمیر و بازسازی مساجد، حسینیه ها و اماكن متبركه تاریخی در سطح شهرستان آران و بیدگل است.
 

1396/07/10
18:38:39
5.0 / 5
6146
تگهای خبر: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری , صنایع دستی , مرمت و بازسازی , آثار تاریخی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری