همراهی ۱۲ شركت مسافرتی؛

ایران در گران ترین نمایشگاه گردشگری جهان

ایران در گران ترین نمایشگاه گردشگری جهان به گزارش آثارنیوز نمایشگاه گردشگری تاپ ریزا فرانسه درحالی امروز هفتم مهر ماه به كار خود خاتمه خواهد داد كه ایران با ۱۲ آژانس مسافرتی در این برنامه شركت نمود.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، یكی از مهمترین نمایشگاه های متخصصان بازار گردشگری نمایشگاه تاپ ریزای فرانسه است كه خریداران و فروشندگان در هر بخشی از صنعت گردشگری از آن دیدن می كنند و تولیدات و نو آوری های خود را به نمایش می گذارند چرا كه در برگیرنده فرصت های كاری در زمینه های تفریحی و حرفه ای است.

نمایشگاه بین المللی تخصصی بازار گردشگری فرانسه كه با نام آی. اف. تی. ام. (International French Travel Markt)- تاپ رزا (Top Resa) شناخته می شود؛ هر ساله اواخر سپتامبر در شهر پاریس برگزار می شود.

در این نمایشگاه بیش از ۳۳۰ موسسه و شركت دست اندر كار صنعت گردشگری معتبر خارجی شامل آژانس های مسافری، تورهای مسافرتی، شركت های هواپیمایی، شبكه زنجیره ای هتل ها و كرایه خودرو، خدمات خود را از طریق بیش از ۱۳۰۰شركت در نمایشگاه پاریس معرفی می كنند.

این نمایشگاه مهم ترین و گران ترین نمایشگاه بازار سفر و صنایع مرتبظ با گردشگری در دنیا است. بطوری كه هر متر غرفه در نمایشگاه ۱۸۰۰ یورو و دریافت كارت ورودی نیز ۵۰ یورو قیمت دارد.

ایران امسال در این نمایشگاه كه از چهارم مهر ماه برپا شده و تا امروز هفتم مهر ماه نیز ادامه دارد، همراه با دوازده آژانس مسافرتی شركت كرد و كانون جهانگردی و اتومبیلرانی مسئولیت برقراری پاویون ایران در نمایشگاه را به عهده گرفت.

ایران در این نمایشگاه ۱۳۰ متر غرفه داشت كه نسبت به سال گذشته ۴۰ متر افزایش پیدا كرد. همچنین پاویون ایران در نمایشگاه امسال با تم سمنان شكل گرفت و در طول برگزاری آن معاون سفارت ایران در پاریس، معاون وزیر اقتصاد فرانسه، فرزانه شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی ایران و خواجه بیدختی مدیركل میراث فرهنگی استان سمنان نیز از نمایشگاه و غرفه ایران دیدن كردند.

در روزهای اخیر نیز نشستی به دعوت سفارت ایران در پاریس برگزار شد كه دلفی سفیر ایران در پاریس میزبان آن بود در این نشست سفیر ایران با فعالان عرصه گردشگری و مدیركل میراث فرهنگی استان سمنان نشست و تبادل نظر داشت.
 

1396/07/07
16:26:41
5.0 / 5
6479
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری