معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی:

طرح گردشگری ۱۹ استان كشور تهیه شده است

طرح گردشگری ۱۹ استان كشور تهیه شده است به گزارش آثارنیوز معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: طرح جامع گردشگری برای 19 استان تهیه شده و تا آخر سال 1400 تمامی استان های کشور دارای طرح جامع گردشگری خواهند شد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، ولی تیموری شامگاه دوشنبه در نشست با هیأت مدیره جوامع گردشگری گلستان اظهارکرد: طرح جامع گردشگری هم اکنون برای ۱۹ استان کشور تهیه شده و تا آخر سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور دارای طرح جامع گردشگری خواهند شد.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: طرح های جامع گردشگری استانها باتوجه به ظرفیت های خاص هر یک از آنها تدوین می شود.
وی با شاره به ظرفیت های گردشگری گلستان، اضافه کرد: در امتداد توسعه گردشگری گلستان توافقنامه ای با پنج کشور ساحلی خزر منعقد شد و اجلاس آن به سبب شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می گردد.
تیموری با اعلان اینکه کرونا گردشگری را گرفتار بحران کرده است، اظهار داشت: به دنبال گشایش مقطعی تورهای بوده تا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: حوزه گردشگری تا عادی شدن شرایط از هر اقدامی که به شیوع بیماری کرونا دامن بزند، ممانعت خواهدنمود.
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: برنامه ملی توسعه گردشگری کشور که با همکاری سازمان جهانی گردشگری و یونسکو در حال تدوین است برای بازده زمانی ۱۰ ساله آینده تدوین و تا اختتام مردادماه آماده خواهد شد.


منبع:

1399/11/15
18:19:12
0.0 / 5
1178
تگهای خبر: صنایع دستی , فرهنگ , گردشگری , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری