عشرت آباد در قصه های تهران

عشرت آباد در قصه های تهران آثارنیوز: داستان های خیابان مختاری تا آخرین اتفاقات در عشرت آباد تاریخی در قصه های تهران روایت می شود.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، برمبنای برنامه ریزی انجام شده برای برنامه های «قصه های تهران» که مقرر است تا آخر سال از تهران و داستان هایش روایت کند، پنجشنبه دوم بهمن بداهه گردی در تهران را در خانه سردار اسعد بختیاری انجام می دهد که داده است و علی رضا عالم نژاد و فاطیما رشیدی آنرا روایت می کنند.
مرتضی آکوچیکان آن چه گذشت را به «عبدالعزیز فرمانفرمایان؛ معمار» مختص کرده است.
«سلمانی و سینما» در شهر تماشای قصه های تهران را محسن ظهوری به تصویر می کشد.
سالار رفیعیان برای قصه های خیابان ولی عصر، این دفعه سراغ خیابان مختاری رفته و مقرر است داستان «مختاری از پدر تا پسر» را روایت کند.
بنا بر اعتقاد طراح و سردبیر قصه های تهران که تهران را سرزمین سنگ و سیمان نمی دانند و آنرا شهر آدم هایی می دانند که هر کدام قصه ای برای روایت رقم زدن دارند؛ علی مغازه ای برای روایتِ چارسوق تهران سراغ «موسیقی تهران» رفته و مقرر است، صداهای تهران قدیم را شنواتر کند.
فاطمه علی اصغر اخبار طهران را - که بنظر می رسد در این هفته بعنوان آیتم جدیدی برای قصه های تهران در نظر گرفته شده-، از عشرت آباد و اتفاقاتی که از ابتدا تا امروز بر سر آن آمده است را بیان می کند.
همین طور داستان «عروسی فرخ خان» در قالب خیمه شب بازی روایت می شود.
قصه های تهران با حمایت منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد پنج شنبه دوم بهمن به صورت زنده از صفحه «TEHRANSTORIES.PRP» و در ساعت ۲۰ اجرا می شود.




منبع:

1399/11/03
22:31:23
0.0 / 5
1177
تگهای خبر: بنا , تاریخ , تصویر , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری