مذاكره كیش با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی

مذاكره كیش با قطر برای پذیرش مسافران جام جهانی دبیركل انجمن سرمایه گذاران و كارآفرینان كیش از مذاكره با قطر برای پذیرش مسافران و تماشگران بازی های جام جهانی 2022 در جزیره كیش آگاهی داد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا، محسن قریب در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق ایران که با حضور تعدادی از فعالان اقتصادی و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان جزیره کیش برگزار شد، اظهار داشت: در حال رایزنی با مسؤولان کشور قطر و افراد در رابطه با بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ هستیم تا بتوانیم قسمتی از مسافران و بازدیدکنندگان این رویداد را در جزیره کیش پذیرا باشیم و از ظرفیت بسیار مناسب این رویداد بین المللی بهترین بهره را ببریم.
او با انتقاد از دستورالعمل های خلق الساعه، اظهار نمود: دستورالعمل ها و بخشنامه های مختلفی که مرتباً تغییر می کند کار را برای فعالیت و حضور سرمایه گذاران سخت کرده است.
بنابر گزارش روابط عمومی کمیسیون گردشگری اتاق ایران، علی اکبر عبدالملکی ـ رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران ـ در این جلسه که رئیس هیأت امنای انجمن سرمایه گذاران، رئیس جامعه مراکز پذیرایی، رئیس جامعه هتلداران، رئیس جامعه بازاریان و بازرگانان و رئیس سندیکای صاحبان صنایع کیش حضور داشتند، با اشاره به قابلیت های جزیره کیش در جذب گردشگر، این جزیره را نمونه بسیار موفقی برای الگو گرفتن کل کشور دانست و بیان کرد: امیدوارم دیگر شهرها و استان های کشور از تجربه موفق گردشگری کیش در رونق صنعت گردشگری بهره ببرند.
وی در ادامه به تشکیل فدراسیون گردشگری اشاره نمود و اضافه کرد: بوسیله فعالیت این فدراسیون می توانیم توزیع عادلانه توریست را در تمام نقاط گردشگری کشور شاهد باشیم و با تبادل تجربیات موفق موجب پیشرفت و رونق در بعضی نقاط کم برخوردار کشور شویم.


در این جلسه، پیشنهادهایی درباره ایجاد کمیته مناطق آزاد کشور در کمیسیون گردشگری اتاق ایران و تاسیس شعبه ای از اتاق بازرگانی ایران در کیش عنوان شد.



1399/09/03
13:44:34
5.0 / 5
1473
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری