تعلل 10ساله طرح جامع گردشگری استان سمنان در ایستگاه بی اعتباری

تعلل 10ساله طرح جامع گردشگری استان سمنان در ایستگاه بی اعتباری به گزارش آثارنیوز سمنان مدیركل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اظهار داشت: نهایی شدن مطالعات طرح جامع گردشگری استان نیاز به اختصاص اعتبارات استانی دارد.


مهدی جمال 10 آبان ماه 1399 در کارگروه آموزش و پژوهش استان سمنان اظهار نمود: مشکل اجرایی نشدن این طرح نبود اعتبار و تخصیص نیافتن اعتبارات استانی است.
وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح به اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: این طرح از 10 سال قبل تا کنون به نتیجه نرسیده است.
جمال خواهان تخصیص بودجه برای نهایی شدن این طرح جامع توسط پژوهشکده گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شد و تصریح کرد: طرح جامع گردشگری استان سمنان باید در اولویت کارگروه آموزش و پژوهش استان قرار گیرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به برنامه های این اداره کل برای این سند استانی خاطرنشان کرد: این اداره کل در صدد تکمیل و نهایی کردن این طرح است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان هم در این نشست اظهار داشت: نتایج پژوهش ها در توسعه استان و حل مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی باید مشهود باشد.
فاطمه منصوری با تاکید بر لزوم ملموس بودن کاربرد پژوهش ها در دستگاههای اجرایی، بر عرضه گزارش از دستگاههای بهره بردار در دوره های شش ماهه تا یکساله تصریح کرد.




منبع:

1399/08/10
23:43:31
5.0 / 5
1425
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری