معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی مطرح كرد؛

مزایای امهال اقساط برای فعالان گردشگری تا آخر شهریور تمدید گردید

مزایای امهال اقساط برای فعالان گردشگری تا آخر شهریور تمدید گردید به گزارش آثارنیوز معاون سرمایه گذاری و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی در نامه ای به مدیران میراث فرهنگی استان ها نوشت: مهلت استفاده از مزایای مصوبه امهال اقساط برای فعالان گردشگری تا آخر شهریور تمدید گردید.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، ساسان تاجگردون معاون سرمایه گذاری و طرح های وزارت میراث فرهنگی در نامه ای به مدیران کل میراث فرهنگی استان ها، درباره امهال سه ماهه اقساط برای فعالان بخش گردشگری نوشت: همانگونه که مستحضرید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مصوبه یک هزار و دویست و هشتادمین جلسه مورخ ۲۹ بهمن ۹۸ شورای پول و اعتبار ابلاغی در مورد «برخورداری واحدها و بنگاه های اقتصادی که از جانب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید معرفی می شود»، بانک ها و مؤسسات اعتباری موظفند برای یکبار و حداکثر به مدت پنج سال بدهی آنها را با دریافت میزان ۵/‏۷ درصد از مانده بدهی و با دوره تنفس ۶ ماهه امهال کنند. مهلت استفاده از مزایای این مصوبه تا آخر شهریور ۹۹ است.
با عنایت به اینکه با شیوع کرونا، بخش گردشگری و رسته های فعالیت این بخش به شدت صدمه دیده است، مقتضی است ضمن اطلاع رسانی به ذی نفعان و شناسایی بنگاه های اقتصادی فعال این بخش و تصویب آن در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مبحث امهال سه ماهه اقساط برای فعالان این بخش فراهم گردد.

1399/03/19
10:29:29
5.0 / 5
2808
تگهای خبر: بنا , فرهنگ , گردشگری , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری