شریعت نژاد:

هر انسانی امكان دارد ناقل باشد

هر انسانی امكان دارد ناقل باشد به گزارش آثارنیوز نماینده مردم تنكابن در مجلس ضمن تاكید به لزوم رعایت اصول بهداشتی افرادی كه به شهرهای شمالی سفر می كنند، اظهار داشت: در شهر من هیچ گونه غربالگری در ورودی شهرها صورت نگرفته است


شمس الله شریعت نژاد در گفتگو با ایسنا با اشاره به افزایش سفرها به شمال کشور، در مورد وضعیت بیماری کرونا در تنکابن اظهار داشت: سه ماه از بیماری کرونا می گذرد و بیماری کم شده است. مردم اما از این وضعیت خسته شده اند و مشکلات اقتصادی وضعیت را بدتر می کند. نمی توان از مردم خواست که پس از این مدت سفر نکنند.
نماینده مردم تنکابن در مجلس دهم با اشاره به اینکه «مردم نیازمند سفر و عوض کردن حال و هوای خود هستند» با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی اظهار داشت: مردم باید به جد اصول بهداشتی را رعایت نمایند. حواس مردم باید جمع باشد. هر انسانی امکان دارد ناقل باشد.
شریعت نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا در شهر تنکابن محدودیتی اعمال شده است؟ اظهار داشت: در شهر من هیچ گونه غربالگری در ورودی شهرها صورت نگرفته است. تنها محدودیت اما ورود به دریا است. هتل ها هم کار خویش را با ۵۰ درصد ظرفیت شروع کرده اند. در واقع هتل دارها و پلاژدارها با آهنگ موزونی فعالیت خویش را آغاز کردند تا اگر وضعیت خوب پیش رفت، فعالیت ها را بالا برند.



1399/03/06
14:16:38
5.0 / 5
2865
تگهای خبر: سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری