اعتبار ۷۰ میلیاردی توسعه زیرساخت های گردشگری روستاهای استان بوشهر

اعتبار ۷۰ میلیاردی توسعه زیرساخت های گردشگری روستاهای استان بوشهر آثارنیوز: بوشهر معاون عمران روستایی اداره كل بنیاد مسكن استان بوشهر از اختصاص 70 میلیارد ریال با هدف تقویت و توسعه زیرساختهای گردشگری در 10 روستا آگاهی داد.


غلامرضا زارعی با اعلان اینکه مطالعات روستاهای یاد شده انجام شده است، اضافه کرد: تقویت زیرساخت های گردشگری این روستاها برای جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری مورد توجه قرار دارد و الان در حال انتخاب پیمانکار هستیم.
وی تصریح کرد: ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص داده شده و اعتبارات ملی نیز به آن افزوده خواهد شد.
وی اشاره کرد: جاده سازی، ایجاد پارک های روستایی با رویکرد گردشگری و محوطه سازی مراکز محلات همچون پروژه های مهم در این راستا هستند.
معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر تاکید کرد: زیرساخت های گردشگری اولویت مهمی است که می تواند توسعه گردشگری را شتاب بخشد.
زارعی با اعلان اینکه استان بوشهر باید از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل گردد، اضافه کرد: این هدف جز با توسعه زیرساخت ها مهیا نمی گردد.
وی نقش بنیاد مسکن را در عمران و آبادی روستاها و جلوگیری از مهاجرت مردم روستاها به شهرها مهم خواند و اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته در توسعه و پیشرفت روستاها از شروع پیروزی انقلاب گام های موثری بردارد.




منبع:

1399/02/09
23:31:50
5.0 / 5
3342
تگهای خبر: روستا , صنعت گردشگری , گردشگری , مهاجرت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری