نظرسنجی مركز بین المللی تجارت در مورد سفر پس از كرونا

نظرسنجی مركز بین المللی تجارت در مورد سفر پس از كرونا آثارنیوز: مشاور مركز بین المللی تجارت در نامه ای به معاون گردشگری كشور پیشنهاد نمود پرسشنامه آنلاین نظرسنجی از مردم در مورد سفر پس از بحران كرونا را در اختیار عموم قرار دهد.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، در متن نامه فردریک توماس مشاور مرکز بین المللی تجارت به ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی آمده است:
«شیوع ویروس کرونا در سرتاسر دنیا موجب لغو و به تعویق افتادن خیلی از سفرها شده است. تقریباً تمام کشورهای دنیا درگیر بحران ویروس کرونا شده اند و بازار سفر و گردش در چند ماه گذشته به رکود کامل رسیده است. اما سوال اینجاست که پس از پشت سر گذاشتن ویروس کرونا، آیا مردم سفر و گردش را از سر می گیرند؟»
پر کردن این پرسشنامه کوتاه زمان زیادی نمی برد و در آن علاوه بر سوالات آماری، پرسیده شده است که پس از تمام همه گیری کرونا، چه تغییری در رفتار شما رخ می دهد، کدام مناطق برای سفر امنیت بیشتری دارند و کدام مناطق پرخطرتر هستند.
در همین راستا همه می توانند با مراجعه به این سایت و انتخاب زبان فارسی، به سوالات پرسشنامه در مورد سفرهای پس از بحران کرونا پاسخ دهند.


منبع:

1399/02/05
21:10:37
5.0 / 5
3097
تگهای خبر: سایت , سفر , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری