یك مسئول:

موزه های استان مركزی گندزدایی شده اند

موزه های استان مركزی گندزدایی شده اند به گزارش آثارنیوز ایسنا/مركزی معاون میراث فرهنگی استان مركزی اظهار داشت: درمورد تعطیلی موزه ها در روزهای نوروز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است، البته موزه ها جهت بازدید محدود، گندزدایی و استریل شده اند.


محسن كریمی شنبه ۱۷ اسفندماه در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینكه موزه های استان مركزی همزمان با انتشار كرونا در كشور و استان با دستور شورای تأمین تعطیل شد، اظهار داشت: مسلما در شرایط كنونی جهت پیشگیری از شیوع بیماری باید تمامی اماكن دارای تجمع جمعیتی همچون موزه ها تعطیل باشند كه این امر در استان مركزی انجام شده است.
وی با اشاره به اینكه از آغاز سال ۹۸ تا اسفندماه بالغ بر ۲۴ هزار و ۵۰۰ بازدید از ۱۲ موزه ها استان مركزی صورت گرفت، اضافه كرد: با تعطیلی موزه ها طی دو هفته اخیر، كاهش هزار و ۵۰۰ نفری بازدید از موزه های استان نسبت به سال قبل به ثبت رسیده است.
كریمی با اشاره به اینكه باكاهش هزار و ۵۰۰ نفری تعداد بازدیدها، موزه ها با خسارت ۵۰ میلیون ریالی رو به رو شده اند، اظهار داشت: هم اكنون تمامی ۱۲ موزه استان مركزی، به همراه موزه اسناد تاریخی شهرداری كه هفته گذشته افتتاح شد، تعطیل هستند.



1398/12/17
21:30:35
5.0 / 5
3852
تگهای خبر: تاریخ , فرهنگ , موزه , میراث فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری