قربانی:

مردم به گیلان سفر نكنند

مردم به گیلان سفر نكنند آثارنیوز: یك عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان این كه این استان تبدیل به كانون مبتلاشدن به كرونا شده است از مردم خواست كه به این استان سفر نكرده و مسافرت خودرا لغو كنند.


محمدحسین قربانی در گفت و گو با ایسنا درباب آخرین وضعیت شرایط استان گیلان پس از شیوع كرونا، اظهار نمود: پس از شیوع كرونا استان گیلان بعنوان كانون ابتلاء به این ویروس تبدیل شد همه امكانات و نیروها به كار گرفته شد. با استفاده از تمام ظرفیت ها و حضور نماینده ویژه وزیر بهداشت در این استان توانستیم حداقل ها را فراهم نماییم.
وی با گلایه از عدم همكاری مردم در این استان، اظهار داشت: متاسفانه مقداری هماهنگی و همكاری مردم در گیلان كم است هنوز نتوانستیم مردم را قانع نماییم كه در خانه مانده و بیرون نیایند. این شرایط در كنار وضعیت مرطوب منطقه و ماندگاری ویروس سبب شده كه گیلان دارای بیشترین شیوع مبتلاشدن به كرونا و حتی كانون كرونا در كشور باشد.
نماینده آستانه اشرفیه با تاكید بر این كه از همه توان و امكانات برای عبور از بحران استفاده می شود، افزود: برای كنترل ویروس وحشی و مهاجم كرونا كه تبدیل به اپیدمی شده است به همكاری همه آحاد مردم احتیاج داریم. آنها باید از خانه ها بیرون نیایند. در این بین مسافرت مردم به استان گیلان مزید بر علت شده است و با صدای بلند زنگ خطر را برای همه ایرانیان به صدا درآورده و به آنهایی كه قصد سفر به گیلان را دارند می گویم برای در امان ماندن خودشان و مردم از سفر پرهیز كنند.
این عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاكید مجدد براین كه ماندن در خانه ها بهترین راه برای مقابله با كرونا است، اضافه كرد: از خانواده ها می خواهم كه به گیلان سفر نكنید چون استان گیلان امكانات صیانتی و بیمارستانی و تجهیزات كافی ندارد و ما نمی توانیم از شما مراقبت نماییم پس اگر بهر دلیلی در روزهای تعطیلات قصد سفر به گیلان را دارید آنرا لغو كنید.
قربانی درباره ی اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود مسافران به استان گیلان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی، سازمان هلال احمر و استانداری محدودیت هایی را در ورودی های استان گیلان لحاظ كرده اند اما فرهنگ مردم ما با چین متفاوت می باشد و نمی توان با قوه قهریه با آنها برای سفر نكردن برخورد كرد مهم آن است كه مردم همكاری كنند تا این ویروس را شكست دهیم.




منبع:

1398/12/14
22:15:39
5.0 / 5
4059
تگهای خبر: سفر , فرهنگ , مسافرت , وزارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری