انتقاد استاندار بوشهر از توجه نكردن به نقش توریسم دریایی

انتقاد استاندار بوشهر از توجه نكردن به نقش توریسم دریایی به گزارش آثارنیوز ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با انتقاد از توجه نكردن به نقش توریسم دریایی اظهار داشت: با وجود ظرفیت های فراوان در این بخش، طی سنوات گذشته كار چندانی انجام نشده است.


عبدالكریم گراوند در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عكس بوشهر توریسم اظهار نمود: یكی از فضاهای بسیار سودآور مادی و معنوی كه در آن غفلتی تاریخی شده، بخش توریسم و گردشگری استان بوشهر است.
وی اضافه كرد: اگر تعطیلات زمستانی در كشور باب شود استان های جنوبی همچون استان بوشهر هم می توانند نقش بی بدیلی در عرصه جذب توریست داشته باشد.
استاندار بوشهر خاطرنشان كرد: سال قبل در استان بوشهر، 29 مركز بوم گردی راه اندازی شد و در مسافرت معاون اول رئیس جمهوری و وزیر گردشگری شاهد بهره برداری از 19 مركز بوم گردی بودیم كه پیشبینی می شود تا آخر امسال این میزان به 54 عدد برسد.
گراوند با انتقاد از عدم توجه به نقش توریسم دریایی در استان بوشهر، عنوان كرد: با وجود ظرفیت های فراوان در این بخش، كار چندانی طی سنوات گذشته انجام نشده اما طی دو سال گذشته با عرضه بسته های حمایتی مناسب به سرمایه گذاران، زمینه های رفع مشكلات زیرساختی موجود در عرصه گردشگری را فراهم نموده ایم.
وی بیان كرد: وجود سواحل فراوان با آب و هوایی مناسب در فصول پاییز و زمستان در استان بوشهر، می تواند گردشگران فراوانی را جذب نماید.
این مسئول افزود: نسبت به صنعت پاك، خالص و سودده گردشگری استان بوشهر غفلت كرده ایم كه فعالیتهای انجام شده طی دو سال گذشته، جهش مناسبی را در رفع مشكلات در این بخش داشته است.
استاندار بوشهر عنوان كرد: تنها بخشی كه در آن واحد راكد وجود ندارد حوزه گردشگری می باشد كه نه تنها زیان ده نیست بلكه در فصول مختلف سال سودده است.
عبدالكریم گراوند با اشاره به ظرفیت های منخصر به فرد حوزه گردشگری، اظهار داشت: این بخش در تولید ثروت، شادابی، امید و نشاط در جامعه نقش ویژه ای دارد كه برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان باید با كار فاخر از راه رسانه ملی، استان بوشهر را نه با عسلویه بلكه با ظرفیت های فرهنگی و گردشگری به كشور باز شناسایی نماییم.



1398/10/03
12:47:00
5.0 / 5
4429
تگهای خبر: آیین , تاریخ , توریست , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری