پیست اسكی كوهرنگ پذیرای گردشگران كشور

پیست اسكی كوهرنگ پذیرای گردشگران كشور آثارنیوز: ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان كوهرنگ از شروع به كار پیست اسكی این شهرستان، از اواسط آذرماه آگاهی داد.


سجاد یوسفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش برف در شهرستان كوهرنگ، اظهار نمود: پیست اسكی كوهرنگ (چلگرد) به مدت چند ساعت در تمام روزهای هفته برای آموزش ورزشكاران آماده به كار است.
وی با اشاره به اینكه پیست اسكی چلگرد روزهای تعطیل و جمعه از بامداد تا بعدازظهر آماده خدمت رسانی به ورزشكاران ورزش های زمستانی و گردشگران است، اضافه كرد: طبق آمار در طول هفته بطور متوسط بیشتر از یك هزار توریست از این پیست بازدید می كنند.
یوسفی با اشاره به اینكه حداقل ارتفاع برف برای بازگشایی پیست اسكی ۸۰ سانتی متر است، اظهار داشت: ارتفاع برف از اوایل هفته جاری خوشبختانه به بالاتر از حد استاندارد رسیده و از هفته جاری تا فروردین ماه ۹۹ آماده خدمت رسانی به هم وطنان خواهد بود.
وی با اشاره به سوژه بین المللی شدن پیست اسكی كوهرنگ، افزود: پیست كوهرنگ دومین پیست مطرح كشور است كه با رفع مشكلاتی همچون نبود اعتبارات لازم برای خرید زمین های پایین دست پیست به مساحت ۳۳۰۰۰ متر و مسطح نبودن سطح پیست این مهم محقق می شود.
یوسفی افزایش تجهیزات اسكی در شهرستان و افزایش امكانات خدماتی و رفاهی را لازمه پیست اتسكی كوهرنگ عنوان نمود و افزود: این پیست قابلیت توسعه تا ۴۰۰ متر و تبدیل شدن به تله كابین را داراست.
رئیس ادراه ورزش و جوانان كوهرنگ با اشاره به قابلیت های پیست اسكی این شهرستان، اشاره كرد: سال قبل ۸ دوره مسابقات اسكی در استان و ۲ دوره مسابقات اسكی و اسنوبرد در سطح كشور در شهرستان كوهرنگ انجام شد.
وی اشاره كرد: با عنایت به تعداد زیاد مصدومان تیوپ سواری در پیست، انجام این ورزش از سال ۹۵ ممنوع گردید و هم اكنون این پیست تنها به ورزش اسكی اختصاص دارد.




منبع:

1398/09/20
21:19:13
5.0 / 5
4344
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , توریست , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری