تفاهم نامه همكاری گردشگری بین ایران و سوئیس به امضا رسید

تفاهم نامه همكاری گردشگری بین ایران و سوئیس به امضا رسید آثارنیوز: تفاهم نامه همكاری گردشگری بین دو كشور ایران و سوئیس به امضای ولی تیموری معاون گردشگری و سوماروگا رئیس بخش بازارهای نوظهور گردشگری سوئیس رسید.


به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، تفاهم نامه همكاری گردشگری بین ایران و سوئیس در حاشیه اجلاس كمیسیون مشترك دو كشور، كه با مسئولیت وزارت بهداشت ایران در سوئیس برگزار شد، به امضای مسئولان گردشگری دو كشور رسید.
براساس این تفاهم نامه، طرف ها در قالب توانمندی و تسهیلات خود، همكاریهای مشترك در زمینه گردشگری را بر طبق اصل برابری و منافع متقابل و طبق قوانین كشورهای عضو و معاهدات بین المللی كنونی، تقویت و توسعه خواهند داد.
همچنین دو طرف متعهد شدند نهادهای دولتی خودرا به همكاری در حوزه گردشگری تشویق كنند.
براساس بند ۳ این تفاهم نامه مسئولان گردشگری ایران و سوئیس متعهد شدند اطلاعات مربوط به حضور در نمایشگاه ها، كنگره ها، روزهای گردشگری و سمینارهای كشور خودرا به طرف دیگر اطلاع رسانی كند.
دو طرف اطلاعات مربوط به حوزه گردشگری شامل قانون گذاری و سایر اسناد حقوقی مربوط به آمار گردشگری، تجارب مربوط به بهبود كیفیت خدمات گردشگری و تجارب مربوط به تنظیم عملكرد نهادهای گردشگری را بر طبق این تفاهم نامه تبادل خواهدنمود.
این تفاهم نامه كه در ۸ بند تنظیم شده است و به امضای ولی تیموری معاون گردشگری ایران و سوماروگا رئیس بخش بازارهای نوظهور گردشگری سوئیس رسید، به مدت یك سال اعتبار دارد.


منبع:

1398/08/21
14:17:38
5.0 / 5
4357
تگهای خبر: حقوقی , خدمات , زمینه , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری