اقامت در هتل های آمستردام گران تر می شود

اقامت در هتل های آمستردام گران تر می شود به گزارش آثارنیوز «آمستردام» هم اكنون در لیست شهرهایی قرار دارد كه گران ترین مالیات گردشگری را در اروپا وضع كرده و مقرر است از سال آینده با درخواست پول بیشتر از گردشگران، به شهری با بیشترین مالیات گردشگری تبدیل گردد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایسنا و به نقل از سی ان ان، پایتخت هلند مقرر است از سال آینده مالیات اقامت شبانه را معادل ۳ یورو به ازای یك شب اقامت برای هر فرد در نظر بگیرد. این مبادرت به آن معنا است كه برای یك شب اقامت در هتلی یك ستاره واقع در آمستردام، باید مالیات بیشتری را نسبت به یك شب اقامت در هتلی پنج ستاره در سایر پایتخت های كشورهای اروپایی پرداخت كرد.
مدیر سیاست های «انجمن گردشگری اروپا» (ETOA) در مصاحبه ای با سی ان ان بیان كرد: این تصمیم، «آمستردام» را به شهری با بیشترین مالیات گردشگری برای یك شب اقامت در میان كشورهای اروپا تبدیل می كند.»
آمستردام هنوز سیاست ها یا اهدافش را از اتخاذ چنین تصمیمی هنوز، معین نكرده است.
مسؤولان صنعت توریسم «ونیز» هم اعلام نموده اند: از سال آینده و در فصل های پرتردد هزینه ورودی روزانه ۱۰ یورو را برای گردشگران این شهر تعیین خواهند كرد، البته انتظار می رود این مبلغ از توریستهایی كه اقامت شبانه دارند دریافت نشود.
با این وجود شهرهای بارسلونا و «دوبروونیك» ـ كه از قربانیان افزایش مفرط گردشگران محسوب می شوند- هنوز برنامه خویش را درباره افزایش مالیات گردشگری اعلام نكرده اند.





1398/07/07
18:42:16
5.0 / 5
4541
تگهای خبر: اقامت , توریست , گردشگران , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری