توجه اصلی دولت تدبیر و امید توسعه روستاهاست

توجه اصلی دولت تدبیر و امید توسعه روستاهاست آثارنیوز: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم كشور اظهار داشت: در دولت های یازدهم و دوازدهم توجه اصلی به مساله توسعه روستاها معطوف و اعتبارات بسیار خوبی در این زمینه تخصیص یافته است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایرنا، محمد امید روز پنجشنبه در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای گردشگری روستای تنگ زرد دشتستان اضافه كرد: در این ارتباط استان بوشهر توانسته اعتبارات تخصیص یافته را بخوبی و در جای خود هزینه كند كه با این رویكرد در آینده همراهی های جدی تری با هدف توسعه استان بوشهر صورت می گیرد.
وی با اشاره به اقدام های بوم گردی و گردشگری در استان بوشهر گفت: در حوزه های صنایع دستی و شیلات و مسائل وابسته به گردشگری فرصت ها و ظرفیت های بسیار خوبی جهت استفاده از اعتبارات وجود دارد و استان بوشهر مسیر خوبی را برای توسعه در پیش گرفته است.
امید گفت: محصولات استان بوشهر بخصوص در بخش صنایع دستی منحصر به فرد است و این فرصت خوبی برای بهره مندی از تسهیلات و بازاریابی است.
وی اظهار داشت: حركت هایی كه استاندار بوشهر پایه گذاری كرده اند قابل تقدیر و اخبار رسیده باز دال بر اتفاقات خوب و آینده درخشان این استان است.
امید بیان كرد: نماینده دشتستان همواره پیگیر مسائل جاری استان بوشهر و بخصوص شهرستان دشتستان در بخش های روستایی و شهری هستند كه این فضای خوب باز حاصل هم رای بودن و وحدت نظر نمایندگان استان بوشهر است.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم كشور افزود: تحولات سال های اخیر در بخش بوشكان دشتستان در زمینه تردد و راه های ارتباطی، زیرساخت ها و شرایط عمومی روستاهای این منطقه به طور چشمگیری محسوس است.
امید با تاكید بر ضرورت اولویت بخشیدن به حل مشكلات آنتن دهی تلفن همراه در بخش بوشكان شهرستان دشتستان اظهار داشت: در ارتباط با فراهم كردن زیرساخت های منطقه بوشكان از هیچ كمكی برای سرعت بخشیدن به پروژه ها دریغ نمی نماییم.
6043/7212


1397/10/14
14:44:02
5.0 / 5
4268
تگهای خبر: آیین , روستا , صنایع دستی , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری