اتاق بازرگانی و شورای شهر همدان مصمم به توسعه صنعت توریسم

اتاق بازرگانی و شورای شهر همدان مصمم به توسعه صنعت توریسم به گزارش آثارنیوز اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و شورای اسلامی شهر همدان بر توسعه صنعت توریسم و گردشگری مصمم هستند و در دیداری مشترك بر معرفی این شهر بعنوان مقصد توریستهای داخلی و خارجی تاكید نمودند.


به گزارش روز شنبه ایرنا، در دیدار رئیس كمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن این استان مقرر شد طرح های توجیهی برای جذب سرمایه گذار در مدیریت شهری به اتاق بازرگانی ارسال و جهت بررسی سرفصل های مشترك كاری در جذب سرمایه گذار در این حوزه نشست مشتركی بین شورای شهر و اتاق بازرگانی صورت گیرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن همدان در این دیدار از نبود تفكر برنامه محور در سیستم های اجرایی انتقاد نمود و اظهار داشت: برای توسعه گردشگری باید چشم انداز گردشگری تهیه كرده و مسیر و سوژه های گردشگری را برای گردشگر مشخص كرد.
علی اصغر زبردست اضافه كرد: ورودی های همدان را بعنوان ویترین گردشگری شهر باید مورد توجه قرار داد و با عنایت به شرایط جغرافیایی و سابقه تاریخی و فرهنگ همدان باید طرحی را اجرا كرد تا برای جذب و هدایت گردشگری هم تاثیر داشته باشد.
وی اظهار داشت: هم اكنون مطالعات برند شهری از نیازهای اساسی ما بوده چونكه مشخص كننده زمینه های سرمایه گذاری در مدیریت شهری خواهد بود.
رئیس كمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان هم اظهار داشت: در جهت تحقق اهداف اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری استان، پرهیز از موازی كاری مجموعه های اجرایی باید در دستور كار قرار گیرد.
حسین قراباغی اضافه كرد: اتاق بازرگانی بعنوان پارلمان بخش خصوصی و شورای شهر بعنوان پارلمان مدیریت شهری دارای وجوه مشترك كاری در عمل و اجرا هستند كه با معرفی طرح های گردشگری و جذب سرمایه گذار، زمینه جذب گردشگر هم فراهم می گردد.
وی افزود: شورای شهر در بحث تولید زیر ساخت های گردشگری تلاش هایی را داشته كه نمونه هایی از آنرا در راه اندازی و بهره برداری هتل شاهد می باشیم.
عضو شورای شهر همدان افزود: باید برای جذب سرمایه گذار تولید جاذبه های جدید تفریحی، رفاهی و اقامتی ارزان اقدام نمود.
7523/2087


1397/09/17
20:12:39
5.0 / 5
4477
تگهای خبر: اقامت , تاریخ , فرهنگ , گردشگران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری