ارسال ۱۰۰ طرح از سراسر کشور به همایش علمی حل نیازهای فناورانه گردشگری

ارسال ۱۰۰ طرح از سراسر کشور به همایش علمی حل نیازهای فناورانه گردشگری به گزارش آثارنیوز، سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از آغاز همایش بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد تکنولوژی های جدید با حضور مسؤولان کشوری و استانی اطلاع داد و اظهار داشت: بیشتر از ۱۰۰ طرح از سراسر کشور به این رویداد علمی فرستاده شده است.


افتتاحیه این رویداد ملی با حضور مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در امور تکنولوژی های جدید، فرماندار شهرستان شاهرود، رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان، مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری سمنان و تعدادی از مسئولان استان برگزار شد.
امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان امروز (چهارشنبه، ششم دی ماه) در این مراسم، ضمن اشاره به این که رویداد ملی حل نیازهای فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد تکنولوژی های جدید ۶ و ۷ دیماه برگزار می شود، اظهار نمود: نخستین روز همایش بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد تکنولوژی های جدید در محل پارک علم و فناوری استان سمنان در شهر شاهرود با حضور مسؤولان کشوری و استانی شروع شد.
وی افزود: عرضه طرح های فناوری، افتتاح نمایشگاه تخصصی زیست بوم خلاق و فناورانه و صنایع دستی، برگزاری جلسات بازاریابی، سخنرانی تخصصی معرفی زیست بوم خلاق، کارگاه تخصصی نقش فناوری بر رشد صنعت توریسم و رضایت گردشگران، تور گردشگری و بازدید از مجموعه بسطام از برنامه های روز اول این رویداد است.
کرم زاده اظهار داشت: این رویداد ملی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و پارک علم و فناوری این استان درحال برگزاری است.
او ضمن اشاره به استقبال فناوران سراسر کشور، بیان نمود: به دبیرخانه این رویداد بیشتر از ۱۰۰ طرح از سراسر کشور برای حل ۹ چالش فناورانه گردشگری همچون حقیقت افزوده در گردشگری، راهنمای صوتی گردشگری، تصاویر ۳۶۰ درجه، سفرهای بومی و محلی، اقامتگاه، پویانمایی، حقیقت مجازی، اینترنت اشیا در گردشگری و هتلداری، راهنمای مسافران و گردشگران با استفاده از رویکرد تکنولوژی های جدید فرستاده شده است.



1402/10/08
18:39:47
5.0 / 5
265
تگهای خبر: اقامت , سفر , صنایع دستی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری