برنامه ریزی برای توسعه گردشگری لالی

برنامه ریزی برای توسعه گردشگری لالی به گزارش آثارنیوز، خوزستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لالی از برنامه ریزی برای اجرای طرح مطالعات و امکان سنجی توسعه گردشگری مناطق مختلف این شهرستان اطلاع داد.



اردشیر کوهزاد در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طرح مطالعات و امکان سنجی توسعه گردشگری از طرح های مهمی است که الان بخشی از مطالعات آن در سطح این شهرستان در حال انجام می باشد.

وی اظهار داشت: طرح مطالعات و امکان سنجی توسعه گردشگری کشاورزی و همینطور توسعه گردشگری حوضه آبگیر سد در اولویت اداره میراث فرهنگی این شهرستان قرار دارند.

کوهزاد در مورد محتوای طرح مطالعاتی و امکان سنجی توسعه گردشگری هم توضیح داد: طراحی و برنامه یزی های اساسی در این بخش سبب می شود که با یک محتوای هدف مند متوجه شویم که در هر منطقه این شهرستان چه نوع گردشگری را باید ترویج دهیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لالی با بیان اینکه طرح مطالعات امکان سنجی بر مبنای نیاز مناطق مختلف این شهرستان تدوین خواهد شد، اظهار داشت: برپایه این طرح ظرفیتهای موجود در منطقه های مختلف شهرستان لالی بررسی می شوند تا آگاه شویم کجا و چه نوع طرحی برای توسعه گردشگری باید اجرا شود.




1402/07/23
15:52:27
5.0 / 5
305
تگهای خبر: بنا , صنایع دستی , طراحی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری