پس از ماه ها رایزنی و برگزاری جلسات متعدد

طرح پیشنهادی حائل تئاترشهر به تصویب میراث فرهنگی رسید

طرح پیشنهادی حائل تئاترشهر به تصویب میراث فرهنگی رسید آثارنیوز: طرح پیشنهادی حائل مجموعه تئاترشهر، بعد از ماه ها رایزنی و پیگیری توسط این مجموعه به تصویب وزارت میراث فرهنگی و گردشگری رسید و این در حالیست که اجرائی شدن طرح مذکور نیازمند اختصاص بودجه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، طرح حائل مجموعه تئاترشهر که توسط مهندس سروناز امتیازی طراحی شده، بعد از پیگیری مستمر در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ به تصویب وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رسید.
این طرح برگرفته از معماری تئاترشهر و با بهره گیری از نشانه ها و عناصر معماری ایرانی طراحی شده است که حاصل کار یک تیم چند نفره مهندسی معمار به سرپرستی سروناز امتیازی بوده است.
اجرای طرح باتوجه به توافقات انجام شده میان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، و شهردار کلان شهر تهران، علیرضا زاکانی برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران قرار گرفت که بر طبق دستور مقام وزارت، بودجه اجرای این طرح در قالب طرح تشریفات قابل اجراست. بدین سبب اجرائی شدن طرح مذکور نیازمند اختصاص بودجه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا ساماندهی فضای پیرامونی این مجموعه باارزش و نفیس فرهنگی که نماد فرهنگ و هنر نمایش کشور است، هرچه زودتر وارد فاز عملیاتی شود.



1402/07/19
08:04:51
5.0 / 5
300
تگهای خبر: صنایع دستی , طراحی , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری