اکسپو دبی برخی رویدادها را تعلیق کرد

اکسپو دبی برخی رویدادها را تعلیق کرد به گزارش آثارنیوز اکسپو ۲۰۲۰ دبی بعضی از رویدادها را در جهت اقدامات احتیاطی در مقابل کووید-۱۹ به حالت تعلیق درآورده است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از نشنال، بنا بر اعلام مسؤلان نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی، رژه های روزانه و برخی فعالیتهای سرگرمی دیگر که خطر کاهش فاصله اجتماعی را به همراه دارد، بعنوان یک اقدام احتیاطی برای مهار کووید-۱۹ به حالت تعلیق درآمده است.
همینطور مراکز غربالگری کرونا در محل برگزاری اکسپو با فعالیت چها مرکز تست PCR دیگر برای حصول اطمینان از آزمایش منظم کارکنان و مخاطبان این رویداد جهانی افزایش پیدا کرده اند.
امارات متحده روز گذشته از ابتلای ۲۸۵ مورد ابتلای جدید کرونا در این کشور اطلاع داد که بالاترین آمار در ۱۲ هفته گذشته به حساب می آید، گرچه همچنان آمار مبتلا شدن نسبت به اوایل سال میلادی همچنان پایین است.
مسؤلان برگزاری اکسپو دبی ضمن اعلام عبور شمار بازدیدکنندگان این رویداد از هفت میلیون نفر نسبت به ادامه فعالیت این رویداد طی تعطیلات سال نو میلادی تاکید نمودند.
اکسپو ۲۰۲۰ دبی واکسیناسیون و همینطور دوز تقویتی را برای همه کارکنان اماراتی و بین المللی اکسپو، داوطلبان، پیمانکاران و عرضه دهندگان خدمات الزامی کرده است.
بازدیدکنندگان ۱۸ ساله و بالاتر باید یک نسخه از گزارش واکسیناسیون یا اگر واکسینه نشده اند، یک آزمایش PCR منفی را که در ۷۲ ساعت قبل انجام شده است عرضه کنند.
بیشتر از ۹۰ درصد از جمعیت امارات متحده عربی دو دوز واکسن کووید-۱۹ دریافت کرده اند. همینطور بر مبنای داده های رسمی، ۱۰۰ درصد از جمعیت حائز شرایط یک دوز واکسن دریافت کرده اند.
اکسپو دبی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ یعنی به مدت شش ماه با حضور بیشتر از ۱۹۰ کشور همچون ایران ادامه خواهد داشت. ایران سال جاری با روایتی از شهرزاد قصه گو و با شعار «ایران؛ تمدن کهن و استوار تنوع اقوام و میزبان ملت ها» در اکسپو دبی حضور دارد.






1400/09/30
14:18:18
5.0 / 5
949
تگهای خبر: بنا , تمدن , خدمات , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری