خیابانی به نام شیخ ابوالحسن خرقانی در بسطام

خیابانی به نام شیخ ابوالحسن خرقانی در بسطام آثارنیوز: هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی كندوی البرز در شماره 450 خود، یادداشتی با عنوان ؛خیابانی به نام شیخ ابوالحسن خرقانی در بسطام؛ به چاپ رسانده است.


در این یادداشت كه به قلم سید رضا سید رضایی، معاون سابق مركز اطلاع رسانی و ارتباطات نهاد ریاست جمهوری نگاشته شده، آمده است: تابحال از مقابر بزرگان و مشاهیر ایران زمین بازدید كرده ام، اما به یاد ندارم كه بشود از حافظیه و سعدیه در شیراز یا ابن سینا در همدان و یا چهل ستون و اماكن مشابه در اصفهان، بدون پرداخت حق ورود بازدید كرد.
وی ادامه می دهد: روشن است دریافت مبالغی معقول، آن هم در شرایط اقتصادی كنونی، می تواند منبع مالی معتنابهی برای توسعه ی مجموعه ی خرقانی و صنعت گردشگری در این منطقه باشد.
در ادامه مطلب آمده است: از دیگر سوی، لازم است با نصب علائمی در دید مسافرانی كه وارد شاهرود، بسطام و حتی روستای ابر می شوند، شیخ را به مشتاقان ساحت علم و ادب و عرفان و هم دوستداران تاریخ پر افتخار ایران شناساند.
نویسنده اضافه می كند: همینطور در رایزنی با اعضای شورای اسلامی شهر بسطام، پیشنهاد كنند كه نام یك خیابان مهم این شهر را به خیابان شیخ ابوالحسن خرقانی، تغییر دهند.
گستره توزیع هفته نامه كندوی البرز شاهرود استان های شمالی و شمال شرق كشور است.
در شهرستان شاهرود 11 نشریه به جاپ می رسد.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان *** انتشار دهنده: محسن شاكری


1396/11/19
13:11:59
5.0 / 5
4601
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری