11 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل به بهره برداری رسید

11 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل به بهره برداری رسید آثارنیوز: اردبیل - مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال 11 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در این استان به بهره برداری رسیده است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایرنا، نادر فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه كرد: از این تعداد 2 پروژه در اردبیل، چهار مورد در مشگین شهر، سه مورد در سرعین، یك مورد بیله سوار، یك مورد گرمی و یك مورد در نیر به بهره برداری رسیده است.
او تصریح كرد: این پروژه ها شامل مراكز اقامتی، مجتمع های آبدرمانی و پذیرایی بین راهی است و در عین حال پروژه های اقامتگاه های بوم گردی، زیپ لاین و پل معلق چوبی راه اندازی شده است.
وی به بهره برداری از پنج پروژه دیگر تا آخر سال جاری اشاره نمود و اظهار داشت: پروژه های راه اندازی هتل چهار ستاره در اردبیل، مجتمع آبدرمانی و محوطه گردشگری در مشگین شهر، اقامتگاه بوم گردی در گرمی و هتل آپارتمان در گرمی تا آخر سال افتتاح می گردد.
فلاحی حجم سرمایه گذاری در این پروژه ها را بیشتر از 746 میلیارد ریال ذكر كرد و اضافه كرد: ظرفیت اشتغال مستقیم این پروژه ها در مجموع 265 نفر است.
6018/6016


1397/08/04
15:13:54
5.0 / 5
4432
تگهای خبر: اقامت , صنایع دستی , فرهنگ , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری