عملیات احداث سالن آمفی تئاتر روباز كامیاران شروع شد

عملیات احداث سالن آمفی تئاتر روباز كامیاران شروع شد آثارنیوز: سنندج - عملیات احداث سالن آمفی تئاتر روباز كامیاران با اعتبار 2 میلیارد ریال شروع شد.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایرنا، ساخت سالن آمفی تئاتر روباز شهرستان كامیاران روز شنبه با حضور مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كردستان، فرماندار، مسئولان و جمعی از هنرمندان این شهرستان كلنگ زنی شد.
فرماندار كامیاران در آیین كلنگ زنی سالن تئاتر روباز این شهرستان تصریح كرد: یكی از بزرگترین نیازمندهای حوزه فرهنگی و هنری شهرستان كامیاران مباحث سخت افزای است.
مسعود الماسی اظهار داشت: تولید سالن های روباز قدمی مهم برای ارتقای شاخص های زیر ساختی فرهنگی است و این سالن ها باعث تقویت فعالیت های حوزه تئاتر و موسیقی خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان كامیاران هم اظهار داشت: نبود سالن مناسب برای برگزاری برنامه های فرهنگی در شهرستان سبب شده تا مسئولان از میزبانی برخی برنامه ها فرهنگی خودداری كنند.
زبیر حسین پناهی با اشاره به اینكه كارهای كارشناسی لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است، اضافه كرد: با عنایت به شرایط جوی شهرستان می توان هشت ماه سال برای كارهای فرهنگی از این سالن روباز بهره برد.
وی با اشاره به اینكه این سالن در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تولید خواهد شد، تصریح كرد: برای اجرای این پروژه 2 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
حسین پناهی به ظرفیت بیش از یك هزار نفری این سالن اشاره و تصریح كرد: تلاش آنها بر این است كه این پروژه ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد.
كامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 كیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/ 3020


1397/04/02
21:35:24
5.0 / 5
4469
تگهای خبر: فرهنگ , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری