رئیس سازمان انرژی اتمی:

پشتیبانی از نمایشگاه لوور عمق بینش مدیران بانك آینده است

پشتیبانی از نمایشگاه لوور عمق بینش مدیران بانك آینده است آثارنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی حمایت بانك آینده از برگزاری نمایشگاه آثار موزه لوور در تهران را نشان از عمق بینش مدیران ارشد این بانك دانست و تصریح كرد: هنر زبان مشترك انسان ها است.



به گزارش آثارنیوز به نقل از مهر، علی اكبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز پنجشنبه بعد از بازدید از نمایشگاه آثار موزه لوور در تهران و نمایشگاه مجموعه تصاویر مرحوم عباس كیارستمی با عنوان «به من نگاه كن» با حضور در تالار افتخارات بانك آینده، دفتر یادبود این بانك را امضا كرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی در یادداشت خود ضمن تقدیر از اقدام بانك آینده در پشتیبانی از برگزاری نمایشگاه آثار موزه لوور در تهران نوشت: این كار پرارزش قدمی در نزدیك كردن انسان ها و كمك به تفاهم بین آنها كرده اند، زیرا هنر زبان مشترك انسان ها است.
نمایشگاه لوور در تهران با حمایت بانك آینده از ۱۴ اسفند تا ۱۸ خرداد در محل موزه ملی ایران واقع در تهران، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان ۳۰ تیر دایر است و مشتریان این بانك می توانند از این نمایشگاه مجانی بازدید نمایند.

‎همچنین علاقه مندان می توانند با رجوع به وبسایت اختصاصی لوور در تهران به نشانی www.louvreintehran.com از امكانات و تسهیلات دریافت بلیط مجانی برای بازدید از موزه لوور در تهران استفاده كنند.
زندگی كردن در صلح، گم شده بشر امروز است
صالحی همینطور در حاشیه بازدید از آثار موزه ایران باستان در موزه ملی ایران با ابراز تاسف از اینكه برخی سیاستمداران جهان به بزرگ كردن اختلافات دامن می زنند، اظهاركرد: زندگی كردن در صلح و آرامش جهانی گم شده بشر امروزی بوده و زبان هنر كه زبان مشترك همه انسان ها در تمامی جهان است، كوشش می كند تا دوباره صلح و آرامش را به جهان برگرداند.

1397/02/16
11:57:30
5.0 / 5
5714
تگهای خبر: موزه , نمایشگاه , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری