معاون استاندار گیلان: بدنبال بهبود فضای اقتصادی با توسعه گردشگری هستیم

معاون استاندار گیلان: بدنبال بهبود فضای اقتصادی با توسعه گردشگری هستیم آثارنیوز: انزلی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان اظهار داشت: بهبود اوضاع اقتصادی استان با توسعه گردشگری در جهت جلب رضایت حداكثری مردم از موارد دستور كار استانداری است.


به گزارش آثارنیوز به نقل از ایرنا علی اصغر جمشیدنژاد روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار نمود: با عنایت به نوع خواسته های مختلف و محدودیت منابع مالی باید برای رسیدگی به نیازها و اولویت بندی رسیدگی به مشكلات موجود دردستور كار مسئولان باشد.
وی با اشاره به ضرورت پشتیبانی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت كمك به تكمیل پروژه های عمرانی و اقتصادی دولت در استان اضافه كرد: نباید اینگونه تلقی شود كه همه امور بر عهده دولت می باشد بلكه نیازمندیم كه با فراهم سازی شرایط لازم و حمایت های قانونی، از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه های مختلف دولتی بهره مند شویم.
جمشیدنژاد با تاكید بر ضرورت معرفی و برجسته كردن مزیت های رقابتی شهرستان بندرانزلی برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی خاطرنشان كرد: برای رونق اقتصادی استان و انجام فعالیت های موثر درراستای رونق كسب و كار و معیشت مردم باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب فعالیت های مشاركتی استفاده گردد.
وی با تاكید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها و امكانات در جهت رونق اقتصادی بر مبنای اولویت های موجود اظهار داشت: گیلان ظرفیت های بسیار خوبی در تولید و صادرات محصولات كشاورزی دارد كه با اطلاح الگوها و رعایت استانداردهای لازم و روش های بهینه سازی تولیدات كشاورزی می توان از آنها بهره گرفت.
معاون استاندار گیلان با اشاره به وجود مجموعه ای از انواع محصولات كشاورزی در گیلان خاطرنشان كرد: با هم افزایی و عرضه راهكارهای لازم در جهت دستیابی به نتیجه مطلوب باتوجه به نگاهی كه دولت نسبت به حل مشكلات دارد، می توان رضایت حداكثری مردم را به دست آورد.
بندرانزلی در 40 كیلومتری غرب مركز گیلان واقع است.
7471/2007


1396/12/26
15:07:22
5.0 / 5
5289
تگهای خبر: محصول
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری
asarnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آثارنیوز محفوظ است

آثارنیوز

خبرگزاری آثار تاریخی و گردشگری